Bölüm bir

36 7 34
                                    


"Söz veriyorum sadece birkaç dakika konuşalım bir daha yanından bile geçmem yosun. Sadece birkaç dakika." Atlasın yoğun ısrarlarına daha fazla dayanamayıp başımı salladım olumlu anlamda.

Birkaç gün önce ayrılmıştık fakat hala beni aldatmadığını söylüyordu ve konuşmak istiyordu.

"Bak güzelim, seni çok çok seviyorum ve bunu hep hissettirmeye çalıştım. Arya yaklaşık bir ay önce beni tehdit etti. Eğer benimle konuşmazsan yosunla olan ilişkini bozarım falan dedi. Ben kendimi gram önemsemiyorum yosun, biliyorsun. Ama eğer aramızı bozarsa senin üzülmene dayanamam diye kabul ettim, yemin ederim."

Şey mi dostum-

Tamam, bunu yapmayacağım.

Atlasın anlattıklarının yalan mı yoksa doğru mu olduğunu anlamaya çalıştım bir süre. İnanma sebeplerimden biri atlasın gram yalan söyleyememesi ikincisi de aryanın böyle bir şey yapacak potansiyelde bir insan olması.

"Keşke bana anlatsaydın, şuan bu durumda olmazdık.." dedim bakışlarımı yere indirirken.

Kırgındım ona, hem de çok... Bir yanım affetmek istiyordu, ona sarılmak istiyordu, onu sevdiğimi söylemek istiyordu ama bir yanım da onun biraz acı çekmesini istiyordu.

Yanlış anlaşılmasın, sevdiğim çocuğun acı çekmesinden zevk alacak değilim ama hemen affetmek istemiyordum. Ayrıca, aldatılmıştım, ihanete uğramıştım onu affedemezdim.

"Ben de çok çok pişmanım anlatmadığıma ama korktum üzülürsün diye yosun. Sen karşımda ağlarken ben ne yapacağımı şaşırıyorum, bir de benim yüzümden ağlamanı hiç istemezdim sevgilim."

Çok pişman olduğu sözlerinden, ses tonundan ve gözlerinden belli oluyordu.

"Şimdi çok mutluyum dimi atlas?" Gözlerim dolmuştu.

"Özür dilerim.. bir halta yaramaz biliyorum ama özür dilerim sevgilim." Sesinin titrediğini farkettiğimde gözümden bir yaş aktı. Düşmanım da olsa kimsenin karşımda ağlamasına dayanamazdım.

Bir anlık 'sevgilim demesen daha iyi olur' demek istedim ama onu daha da üzmemek için diyemedim.

"Yosun, sana sarılabilir miyim?" Gözlerinden yaşlar aktıpını görmemle başımı salladım, şuan ne yaptığımı, nasıl hissettiğimi ve ne yapmam getektiğini gram bilmiyordum.

(Kitap netflix ve türk tv dizilerinin karışımı gibi ilerliyor help me aq)

Sımsıkı sarıldı ve bir süre ağladı sessizce. Ben de sımsıkı sarıldım son sarılmamız olduğunu düşünüp. İlerde 'son kez sımsıkı sarılmadım ona' diye ağlamak istemiyordum.

"Senden ayrılmak istemiyorum." Dedi atlas ve ağlaması daha da şiddetlendi. Daha sıkı sarıldım.

"Bir süre ayrı kalıp birbirimizi toparlamamız daha iyi olur Atlas." Dedim ağlamamak için kendimi tutarken.

"Seni seviyorum yosun arca, bunu unutma nolur."

###

Sınıftaki birkaç dakikalık diye anlaştığımız ama yarım saat süren konuşmamızdan sonra atlası okulda görmedim bir daha. Sanırım eve gitmişti.

Okuldan sonra biraz dolaşmak istedim. Yakındaki bir kitapçıya uğrayıp kitap baktım, fiyatlar internetteki fiyatların iki katıydı.

Kitap bile okuyamıyoruz be

Daha sonra mum satan minik bir dükkana girdim, geçen hafta açılmıştı ama ben daha yeni gelebiliyordum.

İki tane bardak mum aldım ve markete gittim. Abur cubur aldıktan sonra bir paket bitki çayı aldım ve ödeyip çıktım.

Daha fazla para harcamamam gerekiyor

Tamam baba parası var falan ama bir yere kadar

Eve gittikten sonra üstümğ değiştirdim ve aldığım abur cuburları mutfaktaki abur cubur çekmecesine yerleştirdim.

Daha sonra kendime bitki çayı hazırlayıp ders çalışmaya başladım.

Hayatım kaymamış gibi, sevgilimden onu sevmeme rağmwn ayrılmamışım gibi davranmayı çok seviyorum farketmişsinizdir.

Annem ve babam işten gelene kadar çalıştıktan sonra biraz ailemle vakit geçirip duş aldım.

Uyumak üzere hazırlandıktan sonra internetimi kapatmadan önce gelen mesajlara baktım.

Atlas mesaj atmıştı.

Puşt. Özür dilerim

Puşt. Bir boka yaramayacağını biliyorum ama özür dilerim

Puşt. İyi uykular sevgilim, seni seviyorum

Puşt. Sen benim en değerlimsin 🖤

Atlas yapma atlas 😩😩😩

Puşt falan amaa iyi çocuk 🤰🖤

Tabi arya olayı olmasaydı iyiydi

Puşt/texting Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin