Atlas. Senden nefret ediyorum•görüldü
-----
İki günlük haftasonu tatilinde yaptığım tek şey ağlayarak yemek yemek ve uyumaktı.
Ve şimdi okul vaktiydi. Aslında gitmek istemiyordum ama devamsızlıktan kalmak istemiyordum.
Niye devamsızlık sınırı koyarsın ki
Okul formamı giyip aynanın karşısına geçtim ve saçlarımı taramaya çalıştım. Dğn gece kriz tarzı bir şey geçirmiştim ve saçlarımı yolmuştum
Neden? Malım
Yosunun en kızdığı şey bu olabilirdi, sinir krizi geçirip kendime zarar vermem
Saçlarımı hallettikten sonra mutfağa gidip bir şeyler yedim ve çantamı alıp evden çıktım
Apartmandan çıktığımda kulağıma kulaklığımı taktım ve telefonuma bağladıktan sonra müzik açtım.
Bilin bakalım ne açtım
Yosunun depresyon playlistini
İçinde mükemmel derecede depresyon şarkıları vardı
Bu playlisti dinleyerek okula geldiğimde tam bir mal gibiydim. Ne yapmam gerektiğini bilmiyordum
Okula hiç girmek istemiyordum ve tenha bir yerlere gidip deli gibi ağlamak istiyordum
Ama okula girersem ve yosunu görürsem tüm bu hislerin uçup gideceğini de biliyordum.
Akıllılık edip okula girdim. Yosun geçen hafta raporluydu ve gelmemişti, haliyle özlemiştim onu
Sınıfa girdiğimde günaydın demek için yosunun yanına doğru ilerliyordum ki aklıma ne geldi
Birkaç hafta önce ayrıldığımız ve yosunun benşm yüzüme bile bakmaması
Gözlerim dolmuş bir şekilde cam kenarına geçtim ve sırama oturdum.
Bok gibi bir his
Sevdiğine sarılıp istemek ama sarılamamak
Kafamı s...
Dersler bittiğinde hocaya küfrederek eve gittim
Aptal adam yeni konunun ilk sorusunu bana çözdürmeye çalıştı yapamayınca da sınıfın ortasında azarladı
DEPRESYONDA OLMAM BENİM SUÇUM MU
soruya bakın
Evet atlas
Senin suçun
Gerizekalı atlas
Eve gittiğimde biraz uyudum ve ders çalıştım. Yemek yemediğim aklıma gelince biraz cips yedim ve can sıkıntısından saçma sapan videolar izledim.
Sonra aniden kapı çaldı. Evimi bilen çok az kişi vardı. Yosun ve Arya. Yosunu ölümle tehdit etsen yine de gelmezdi biz bu durumdayken, o yüzden aryaydı büyük ihtimalle.
Kalkıp üstüme sweat giydim ve kapıyı açmaya gittim. Kapıyı açtığımda bilin bakalım karşımda kim vardı?
Aşırı şaşırmazsınız ama arya değil yosun gelmişti.
Ben far görmüş tavşan gibi yosuna bakarken o gelip bana sarıldı.
Şoku atlattıktan sonra ben de ona sarıldım. Çok özlemiştim.
"Bir daha kendine zarar verirsen seni mahvederim. Duydun mu beni?" Nasıl yani, dün gece kriz geçirdiğimi farketmiş miydi?
"Her ne kadar ayrılmış olsak da kendine kötü davranmanı istemiyorum. Ama bu yaptığım barıştığımız anlamına gelmiyor, sadece bugün seni öyle görünce dayanamadım ve konuşmaya geldim o kadar. Umutlanma sakın."
Umutlanmak istiyordum, onunla tekrsr eskisi gibi olmak istiyordum, o günlere geri dönmek istiyordum...
"tamam, umutlanmam." Dilim böyle dese de kalbim çoktan umutlanmıştı bile.
####
Yosun'danOkula gitmek zorunda kalmıştım. Aslında babamın yanında ağlasam bir hafta daha rapor yazardı ama atlası görmek istiyordum.
Babam doktor olduğundan hemen rapor yazabiliyor xğdmfşcmffl.
Sabah okula gittiğimde arya gelmişti ams atlas yoktu. ' sanırım gelmeyecek' diyr geçirdim içimden. Birkaç dakika öylece telefonla ilgilendim.
Daha sonra atlasın sınıfs girdiğini görmemle çaktırmadan ona baktım. Yanıma geliyordu ki vazgeçip geri döndü.
Dikkatli baktığımda kolunda birkaç çizik gördüm. Yanlışlıkla yapılmışa benzemiyordu.
Gün boyu sadece bunu düşündüm. Kendisine zarar vermesini istemiyordum asla. Akşama kadar hiçbir halt yapamadım atlası düşünmekten.
En son dayanamayıp atlasın rvine gitmeye karar verdim. Gitmezsem gece uyku haram olacaktı bana.
Zile bastım ve açmasını bekledim. Açtığında birkaç saniyelik şoka uğradı.
Şaşkın şaşkın bakarken ona sarıldım sıkıca. Birkaç saniye sonra o da bana sarıldı.
Kendine zarar vermemesini ve bu yaptıklarımdan -sarılmam ve dediklerimden yani- umutlanmamasını söyledim.
Daha sonra içeri gelmemi istedi ama hem saat geç olduğu için hem de ailemin haberi olmadığı için reddettim ve eve gittim.
Eve gittiğimde klasik uyku öncesi rutinimi gerçekleştirip uyudum.
Barışsanıza siz ya 😩
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Puşt/texting
Teen FictionPuşt. Özür dilerim Puşt. Bir boka yaramayacak ama özür dilerim yosun'um