ʟᴀ ʟʟᴇɢᴀᴅᴀ ᴅᴇ ____

1.6K 82 38
                                    

ᴇʀᴀ ᴜɴᴀ ᴍᴀɴ̃ᴀɴᴀ sᴏʟᴇᴀᴅᴀ ᴄᴏɴ ᴘᴀᴊᴀʀᴏs ᴄᴀɴᴛᴀɴᴅᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ ᴅᴇ ᴜɴ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴀᴘᴜᴇsᴛᴏ ʏ ᴅᴇ ғɪɴᴏ ʀᴏsᴛʀᴏ,ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ǫᴜᴇ ʟᴏs ᴘᴀᴊʀᴏs ᴄᴀɴᴛᴀʙᴀɴ ᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴅᴇsᴘᴇʀᴛᴏ.

_____: ʜᴏʟᴀ ᴘᴀᴊᴀʀɪᴛᴏs, ᴠᴇᴏ ǫᴜᴇ ᴛʙɪᴇɴ ᴇsᴛᴀɴ ғᴇʟɪᴄᴇs, ɴᴏ?

ᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴇsᴛᴀʙᴀ ᴛᴀɴ ᴇɴᴛʀᴇᴛᴇɴɪᴅᴏ ᴠɪᴇɴᴅᴏ  ᴀǫᴜᴇʟʟᴏs ᴘᴀᴊᴀʀᴏs ǫᴜᴇ ɴᴏ sᴇ ʜᴀʙɪᴀ ᴅᴀᴅᴏ ᴄᴜᴇɴᴛᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇɴɪᴀ ǫᴜᴇ ɪʀ ᴀ ʟᴀ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ.

T/ᴍ: ʜɪᴊᴏ, ʟᴇᴠᴀɴᴛᴀᴛᴇ ʏ ᴠᴇɴ ᴀ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀʀ!

ᴇʟ ɴɪɴ̃ᴏ ǫᴜᴇ ᴏʙᴄᴇʀʙᴀᴠᴀ ʟᴀ ᴠᴇɴᴛᴀɴᴀ ᴄᴏɴ ᴇsᴏs ʙᴇʟʟᴏs ᴘᴀᴊᴀʀᴏs sᴇ ʟᴇᴠᴀɴᴛᴏ ᴅᴇ sᴜ ᴄᴀᴍᴀ ʏ sᴇ ᴅɪʀɪɢɪᴏ ᴀ ᴇʟ ʙᴀɴ̃ᴏ ᴅᴇ sᴜ ʜᴏɢᴀʀ ᴘᴀʀᴀ ʜᴀᴄᴇʀ sᴜs ɴᴇᴄᴇsɪᴅᴀᴅᴇs ᴅɪᴀʀɪᴀs.

Dᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ǫᴜᴇ ᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ____ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀʀᴀ ᴅᴇ ᴅᴜᴄʜᴀʀᴄᴇ ʏ ᴄᴇᴘɪʟʟᴀʀᴄᴇ ʟᴏs ᴅɪᴇɴᴛᴇs ᴇᴍᴘᴇᴢᴏ ᴀ ᴏʀᴅᴇɴᴀʀ sᴜ ᴍᴏᴄʜɪʟᴀ (ᴏ ᴍᴀʟᴇᴛᴀ) ᴘᴀʀᴀ sᴜs ᴄʟᴀsᴇs.

Lᴜᴇɢᴏ ᴅᴇ ᴇsᴏ ʙᴀᴊᴏ ᴀ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴍᴀᴅʀᴇ ǫᴜᴇ ʟᴏ ᴇsᴘᴇʀᴀʙᴀ ᴄᴏɴ ᴜɴᴀ ᴅᴜʟᴄᴇ sᴏɴʀɪsᴀ ᴅᴇ ᴏʀᴇᴊᴀ ᴀ ᴏʀᴇᴊᴀ.

T/ᴍ: ʙᴜᴇɴᴏs ᴅɪ́ᴀs ᴛᴇʀʀᴏɴᴄɪᴛᴏ!

____: ʙᴜᴇɴᴏs ᴅɪ́ᴀs ᴍᴀᴍᴀ́!

T/ᴍ: ᴅᴇsᴄᴀɴsᴀsᴛᴇ ᴘᴀʀᴀ ᴛᴜ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ?

____: sɪ ᴍᴀ́ ɴᴏ ᴛᴇ ᴘʀᴇᴏᴄᴜᴘᴇs-ᴅᴇᴄɪᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs sᴇ sᴇɴᴛᴀʙᴀ ᴇɴ ᴜɴᴀ ᴍᴇsᴀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴏ ᴇɴ ʟᴀ ᴍᴀɴᴏ-

T/ᴍ: ʙᴜᴇɴᴏ ʜɪᴊᴏ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀ ᴅᴇ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀʀ ʏ ʟᴇ ᴀᴠɪsᴏ ᴀ ᴛᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴘᴀʀᴀ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ᴠᴇɴɢᴀ ᴀ ʀᴇᴄᴏᴊᴇʀ.

____: ʙᴜᴇɴᴏ ᴍᴀ́-ᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ʜᴀʙɪᴀ ᴛᴇʀᴍɪɴᴀᴅᴏ ᴅᴇ ᴅᴇsᴀʏᴜɴᴀʀ ʏ sᴇ ᴇɴᴄᴏɴᴛʀᴀʙᴀ ᴘᴏɴɪᴇɴᴅᴏsᴇ sᴜ ᴄᴏʀʙᴀᴛᴀ ʀᴏᴊᴀ-

____: ᴇsᴛᴏ ᴇs ᴅɪғɪᴄɪʟ!-ᴅᴇᴄɪᴀ ᴍɪᴇɴᴛʀᴀs ʜᴀᴄɪᴀ ᴜɴ "ɪɴᴛᴇɴᴛᴏ" ᴇɴ ᴘᴏɴᴇʀᴄᴇ sᴜ ᴄᴏʀʙᴀᴛᴀ-

Lᴀ ᴍᴀᴅʀᴇ ᴅᴇ ____ sᴇ ᴀᴄᴇʀᴄᴏ ᴀ ᴇsᴛᴇ ʏ ʟᴇ ᴀʏᴜᴅᴏ ᴀ ǫᴜᴇ ʟᴇ ǫᴜᴇᴅᴇ ᴍᴇᴊᴏʀ, ᴅᴇsᴘᴜᴇs ᴅᴇ ᴇsᴏ sᴏɴᴏ ᴜɴ ᴀᴜᴛᴏ ᴀғᴜᴇʀᴀ ᴅᴇ ʟᴀ ᴄᴀsᴀ.

T/ʜ: ᴠᴇɴɢᴀ ᴇɴᴀɴᴏ ǫᴜᴇ ɴᴏ ʜᴀʏ ᴍᴜᴄʜᴏ ᴛɪᴇᴍᴘᴏ!-ᴅᴇᴄɪᴀ ᴀǫᴜᴇʟ ᴊᴏᴠᴇɴ ᴇɴ ᴜɴ ᴛᴏɴᴏ ᴅᴇ ʙᴜʀʟᴀ-

____:ʙᴜᴇɴᴏ ᴍᴀ́ ᴍᴇ ᴛᴇɴɢᴏ ǫᴜᴇ ɪʀ ᴅᴇsᴇᴀᴍᴇ sᴜᴇʀᴛᴇ!-ᴅɪᴄʜᴏ ᴇsᴏ ____ sᴀʟɪᴏ ᴀʟ ᴊᴀʀᴅɪɴ ᴅᴇ sᴜ ʜᴏɢᴀʀ ᴄᴏɴ sᴜ ᴍᴏᴄʜɪʟᴀ ʏ ᴜɴ ᴀʙʀɪɢᴏ ᴄᴏʟᴏʀ (ɪɴᴛʀᴏᴅᴜᴄᴇ ᴜɴ ᴄᴏʟᴏʀ ǫᴜᴇ ᴛᴇ ɢᴜsᴛᴇ) ʏ sᴇ ғᴜᴇ ᴛᴀʀᴀʀᴇᴀɴᴅᴏ ᴄᴏɴ sᴜ ʜᴇʀᴍᴀɴᴏ ᴍᴀʏᴏʀ ʜᴀᴄɪᴀ ʟᴀ ᴇsᴄᴜᴇʟᴀ.

Bᴜᴇɴᴏ sᴇ ǫᴜᴇ ɴᴏ ᴇs ᴍᴜᴄʜᴏ ᴘᴇʀᴏ ᴇs ᴇʟ ᴘʀɪᴍᴇʀ ᴄᴀᴘɪᴛᴜʟᴏ ʏ ᴇsᴛᴏʏ ᴜɴ ᴘᴏᴄᴏ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴᴀᴅᴏ ᴇɴ ᴄᴏᴍᴏ ʀᴇsᴜʟᴛᴀʀᴀ ʟᴀ ʜɪsᴛᴏʀɪᴀ ʏ ʟᴀ ᴇᴍᴏᴄɪᴏɴ ᴍᴇ ɪᴍᴘɪᴅᴇ ᴘᴇɴsᴀʀ ^^" sɪɴ ᴍᴀs ǫᴜᴇ ᴅᴇᴄɪʀ ᴘᴏʀ ғᴀᴠᴏʀ ᴅᴇᴊᴇɴ sᴜ ᴠᴏᴛᴏ ʏ sᴜ ᴄᴏᴍᴇɴᴛᴀʀɪᴏ.

ᴀᴜᴛᴏʀ-ᴋᴜɴ sᴇ ᴠᴀ!💕

Fɴᴀғʜs X ᴍᴀʟᴇ!ʀᴇᴀᴅᴇʀDonde viven las historias. Descúbrelo ahora