first of all, im a friendly person okey? anddd, boleh masuk members group kalau nak, link in bio!
edit : weii sendu woo grup member kau tolong la masuk meriahkan...
and sekadar pemberitahuan, servis aku ni kadang-kadang slow, kadang-kadang laju. dia punya laju tu, kau baru je hantar form, lima minit, dah dapat noti aku promote, vote dan comment. haa ebat tak ebat tak.
iye lah, kebetulan kita sama-sama online kan aku buat aje terus. so memang berbaloi dan tak rugi kalau kau join dan promote servis aku ni di tempat lain atau recommend dekat member kau.
korang kena complete tau rules aku nanti. sebelum ni, aku perasan ramai gak yang tak buat pun rules, terus je isi form. so aku tak vote la buku dia. jangan ye macam tuu. aku check tau satu-satu!
ok now, here are the rules!
1. Follow account aku
2. Aku akan followback
3. No 🔞 stories
4. Aku akan promote, comment dan vote buku korang
5. Vote tu hanya sampai 15 bab sahaja
6. Comment tu hanya satu saja setiap bab (sehingga bab ke-15)
7. Everytime korang update chapter baru, aku akan vote and comment juga (sehingga bab ke-15)
8. Promote book ni dekat mb korang
9. Vote all chapters in my story (bole check dekat acc aku , ada 10 chap je)
10. Ha kalau bosan bole jugak promote book ni dekat status wasap hahahah ini optional ehkorang nak tahu satu fakta tak? kalau korang simpan buku ni dekat library kan, senang je korang nak cari cerita baru untuk dibaca, cari je dalam buku ni. semua best-best, tinggal pilih je nak genre apa. haa apa tunggu lagi, save to library sekarang!
Form 👇
Author :
Story Title :ʕ•ε•ʔ
YOU ARE READING
nawa promote service
De TodoMasih buka! Untuk info lebih, Boleh tekan read. ... Highest ranking : #1 in votebook 280223 #1 in promotebook 280223 [MELAYU]