done vote!
first of all, thank you sebab guna service aku yang tak seberapa je ni. sorry kalau ada apa-apa kekurangan. and aku rasa nak review sikit. ceh, tibe. korang yang tengah baca sekarang baik pergi tekan akaun fairwable ni. sekarang. why?
sebab aku love gilaaa story niii. genre story ni is extremely my favorite kalau tak caya tengoklah reading list aku. memang kena dengan taste. action romance, lagi-lagi main character tu ialah antagonis story tu sendiri... like, badass gila. i lurve! chef's kiss with this author's writing and storyline. serius, aku tertunggu-tunggu tau ni, bila kau nak updateee...
lagi, story ni memang kadang-kadang tense sampai aku ulang-ulang baca satu chapter tu HAHAH lepastu sweet sampai aku terguling-guling. ah, rollercoaster! i love munif so much! he's kinda cute you know.
and for the author, cepat sikit tau update! even aku tak stat comment lagi just vote je dulu sebab aku punya fokus nak baca tu sampai tak terkomen. haha, sorry!
and for korang who's reading, kalau nak miss author tu banyak-banyakkan lagi chapter, korang kenalah,
vote ✔
comment ✔
share ✔ha! baru dapat update banyak! jom kita bagi semangat kat author ramai-ramai. wuuuhhh!!!
ʕ•ε•ʔ
thanks! ada masa singgah la story nawa! ≥3≤
YOU ARE READING
nawa promote service
AcakMasih buka! Untuk info lebih, Boleh tekan read. ... Highest ranking : #1 in votebook 280223 #1 in promotebook 280223 [MELAYU]