25.06.2013
Deschid ochii.Ma uit la ceas iar apoi la telefon.
13:37
4 apeluri ratate.
Am pierdut 4 comenzi se pare….E prima data.
Ceva in mine simtea ca lucrurile s-au schimbat.
Pentru prima data in viata mea pierdusem comanda si nu doar una- 4!!!
Imi intorc capul.
Doarme.
Ma rezem de noptiera si privesc buimac in jur :toate hainele sunt imprastiate pe jos.In centrul camerei , o sticla de vin ,iar langa 2 pahare sparte.
Incep sa-mi amintesc seara trecuta
Am intrat. De la o cafea s-a ajuns la o a 2-a si tot asa .Am vorbit cateva ore fara sa tinem seama de timp . Nici nu ne pasa.
Adevarul e ca eram cacat pe mine pentru ca trebuie sa-mi petrec noapte cu usa in stadiul in care era iar ea..pai..ea nu avea unde sa mearga.
Mi-a povestit multe despre ea si despre cum a ajuns sa plece, despre cum crede in destin si cum faptul ca ne-am inatlnit nu este neaparat o coincidenta..si o gramada de alte cacaturi pe care le ascultam ,cand uitandu-ma la sanii ei , cand la ea.
In mod normal nu i-as fi dat atentie , ar fi fost doar o alta seara nebuna, dar acum ceva era diferit.
Parca un tremur ma lovea de fiecare data cand spuneam ceva care o facea sa rada.Nu stiam ce se intampla cu mine.
La un momentdat am sunat la catering .
2 Pizza , ceva “Verde” si o sticla de vin au facut acea seara magica .
O privesc acum cum doarme.Timpul se opreste in loc , nu mai am nevoie de nimic.
Ma dau jos din pat
Imi caut tigarile .Imi aduc aminte ca le-am pus in buzunar.
Odata cu pachetu scot si o hartie citesc:
“Roxana-@7****** Suna-ma”
In perioada aia asta era ceva obijnuit.Aveam chiar un loc plin de astfel de biletele.Ii ziceam “Garajul”.
O pun pe Roxana in “garaj” si aprind tigarea.
Ea se trezeste si vine langa mine.
Imi amintesc cu placere de momentele de la inceput ,acum, dupa peste un an.
Stau si ma uit la ea cum doarme, gandindu-ma ca am scapat ca prin urechile acului noaptea trecuta, ca apa era asa de rece incat m-am pisat si a trebuit sa stau in ea si la multe altele , multe altele pe care le lasasem seara trecuta .
Nu ma intelegeti gresit , imi placea viata pe care o aveam impreuna, pe ea ajunsesm s-o iubesc,dar ceva din mine voia mai mult.
Acel ceva din mine m-a facut sa ascund “garajul” atunci cand ea mi-a spus sa-l arunc , tot acel ceva ma facea acum sa ii dau mesaj Roxanei ca sa ne vedem.
Inca dormea cand am inceput sa ma imbrac si probabil ca ar fi dormit si dupa aceea daca zgomotul produs de caderea parfumurilor de pe masa nu ar fi trezit-o.
CITEȘTI
Gentleman Modern
Humor>>Tot ce am patit in ultimii ani .Totul adunat intr-o carte care sper ca te va ajuta sa vezi ca nu esti singur , ca se poate si mai rau dar in acelasi timp sper si ca te va amuza.