Selam! Bu hikayeyi yine kendimi kötü hissettiğim bir zamanda yazmaya başlıyorum.Sen ne zaman ve nasıl okumaya başlıyorsun?
Bir genç kurguyla karşınızdayım.Kitabı beğenceğinizden eminim,ayrıca yorum yapmayı ve yıldızı parlatmayı unutmayın,keyifli okumalar! :dd
•
Mavi Gri - Sarmaşık Yollar
•
Biraz olsun fark edilebilmek için kesmeye başladığım saçlarımın son, iki üç makas atışındayım...
Hıçkırıklarımı kesmek için tuttuğum nefesimi sonunda bırakmak zorunda kaldım.Gözlerimi açtığımda ise çıkardığım tabloya baktım ve aslında her renk vardı.
Hangi renkler mi? Tabii ki umutsuzluğun ve çaresizliğin renkleri.Siyahım ben,kaybolacak kadar siyah...
Mavi yoktu bende,maviye "Umut"
diyorlardı değil mi?Kırmızı...Şöyle bir geçiyorum...
Biliyorum,aslında acımı bir nebze dindirmek için kurduğum saçma sapan diyaloglar bunlar.Şuan ise göz morluklarıma makyajmış gibi davranacak kadar delirmiş bir vaziyetteyim.
Yaklaşık üç saattir banyodayım ve çıkmayı düşünmüyor değilim aksi halde mermere yapışacağım.
Yerdeki saçlarımın arasında anahtarı bulmak zor gibi görünüyor ayrıca samanlıkta iğne arar gibi miydi o?
Akli dengem yerinde mi benim?Anahtarı son anda klozetin içinde buldum ve aynı yere kusacağımı bildiğimden midemi bastırdım.
Kapının "klikk" sesinden sonra dışarı adım attım.Hızlıca merdivenleri indikten sonra mutfağa yöneliyordum ki birinin "Neva" dediğini duydum.
Evet , ismimi "birinin" seslenmesi benim için bir nimettir,özellikle de kendi evimde.
Ses tellerim yerinde miydi benim? Ha, doğru, demin ağlıyordum.
" Efendim,"
"Burada mıydın sen?"
Nerede sanıyordun ki?"Biz yemek yiyeceğiz geleceksen çabuk ol,"
"Tamam, geliyorum,"
Annem yemek yememi istedi,aç kalmamam için beni mi çağırdı,yoksa pikniğe gittiğimizde yanımıza gelen küçük kedilere kemik mi attı?
Verandaya çıkıp sandalyelerden birine oturdum,babam yapması gereken işlerinden bahsediyordu yine.
"Daha peyzajını yapmam gereken projeler var ve hiçbirinin aksamasını istemiyorum."
"Ama baba ben de gitmek istiyorum ve annem doğru söylüyor; sömestr tatiline birkaç gün var,üç beş gün önceden izin alabilirsin, N'olur ya!"
Çatalımla ses çıkartmaya çalışırken aynı zamanda babamla Berk'in sohbetlerini dinliyordum.
Daha doğrusu Berk'in babamı ikna etme çabalarını...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sarmaşık Yollar
Teen Fiction15/01/21 Kimim ben? Herkesin sevdiği biri mi olmak önemli olan,kendini seven mi? Ailem gerçekten beni mi sevdi,yoksa kendilerindeki yansımalarını mı? Sevmeyenlerin sevmediği ben miydim gerçekten,yoksa içindeki korkuları mı?