ماناگیش درەوشاوە نەدەبوو ٸەگەر
'ٸاسمان تاریک نەبوایە'
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
=
*Enjoyable reading*
ڕۆژێکی ٸاسایی بوو بایڵی و تایھیۆنگ لەناوباوەشی یەکدا خەوتبوون کەشەکەیان زۆر ھێمن و ٸاسای بوو تاٸەوکاتەی....
جاکسن:ھێی ھەستن درەنگە بۆ قوتابخانەتان 'بەھاوارەوە وایوت تاوەک و ھەڵبستن'
تایھیۆنگ و بایڵی ڕاچڵەکین تایھیۆنگ چاوەکانی کردەوەو
دانیشت لەسەر بێدەکەی و دەستی بەسەریەوەگرت و توڕەبوو
*pov bailly*
وە منیش ھەستم دەکرد ھەناسەدانم ڕێک نییە بەقورسی ھەناسەم دەدا دەگریام لەبەر ٸەوەی ترسام وەھەروەھا زۆر شۆک بووم لەناو خەوێکی زۆرقوڵدابووم بێجگەلەوەی کە زۆر ٸارامبووم لەباوەشی تایھیۆنگدا ......
جاکسۆن وتی: یامەگری....ھێیی تکایە مەگری ٸێڵییی
'بەڵێ ٸەو بەمن دەڵێ ٸێڵڵیی'
^بایڵی بەردەوامە لەگریانە ناٸارامەکی^
جاکسن:ٸێڵڵی دەزانم بۆیەوادەکەی تا جۆنگھیۆن ھیۆنگ لەمن توڕەبێ وایە..؟
دەی ٸەو درامەیە ببڕێنەوە'جاکسن ھەرقسەی دەکرد و تایش خەریکی خۆٸارام کردنەوەبوو چونکە توڕەببو'
'تای بێزاربوو ھەستا جاکسنی لێم دوور خستەوە و منی لەباوەش گرت سەرمی لەسەر سنگی دانا و منیش باوەشم کردە کەمەریاو ھیواش ھیواش گریانەکەم کەم دەبووەوە'
جاکسن: یاٸەڵێی ناھەقیم بەرامبەرتان کردووە ٸەوھەموو نازوگریان و توڕەییەی بۆچی بوو
لەڕاستیدا من دەبێ خۆم توڕەبکەم لەبەر ٸەوەی ٸێوە ھەڵناستن لەخەوە قوڵە بێماناکەتان و منیش خەریکی نانخواردنی بەیانی بووم بەڵام لەبەر ٸەوەی بێم ٸێوە ھەڵبسێنم لەسەر نانخواردن ھەستام ٸێستە کاممان غەدرلێکراوین ھاا..؟
'جاکسن ھەمووی وت بەسەر یەکەوە'تایھیۆنگ:جاکسن بەس پرتەوبۆڵەبکە بەسەرمانا بڕۆ دەرەوە تا دەموچاوتم جوان نەکردوە
'تایھیۆنگ بەکەمێ توڕەبونەوە وتی'جاکسن:تشش کێ خۆی توڕەدەکات گەمژە
'بەبێزارییەوە چاویسوڕاند منیش بەس سێرم دەکردن''لەوکاتەی ٸەمان ٸەم ٸاژاوەبچوکەیان نابووەوە کە شەش خولەک تێپەڕیبو بەلایەنی کەمەوە جۆنگھیۆن ھیۆنگ ھاتە سەرەوە بۆلای ٸێمە'
جۆنگھیۆن: ٸەم دەنگەدەنگە چییە..؟ ٸەوەحاڵتان بۆوایە یااا من تەنھا دەخولەک ٸاگام لێتان نەبوو تای بۆوا ڕەنگت زەردببوە ٸەی بایڵیی تۆبۆ دەگرییی...ٸەی جاکگەمژە بۆ شڵەژاوە..؟
'بەکەمێ توڕەبونو زانینخوازییەوە وتی''جاکسن ویستی قسەبکات بەڵام تایھیۆنگ نەی ھێشت و پێشی داییەوە'
جاکسن:لەڕاستیدا......
أنت تقرأ
*چــــــــــــــۆن تـــــــوانیـــــــت* "K.t.h"
Tiểu thuyết Lịch sử*نەفرەت لەھەموو ٸــەو بــەناو پــیاوەنەی کە ٸافــرەتێک ٸــاشقی خۆیــان دەکەن و دڵــیشیان دەدەن بــەٸــافرەتێکــی تر* ? :"نەخۆشیکەم کۆتایدێت بەڵام....کەمردم' . . . . . 'ٸاساییە چیرۆکەکەم بەریت بەڵام پرسم پێبکە' . . . . . 'بەوردی بیخوێنەوە' . . . . . ...