Hoofdstuk 2 "Coole buren!"

51 2 4
                                    

"Sammie Pov"

Omg we hebben een inbreker in huis. "Wie is daar!" roep ik. "Ik ben het Sofie!!" roept diegene. "Hoe weet ik dat zeker" roep ik. "Sammie, doe niet zo belachelijk, ik droomde over taart toen kreeg ik honger en heb ik een zak paprika chips gepakt" zegt Sofie. "Ooow" zegt ik en ik doe het licht aan. En daar zit Sofie.

"Sofie Pov"

Ik krijg ineens een idee. "Wacht ik ga Niall bellen!!" roep ik blij. "Hoezo dat nouw weer?!" vraagt Sammie. "Wacht maar af" zeg ik. Ik pak mijn telefoon en toets Niall zijn nummer in. "Met Niall, Slapende Niall" hoor ik door de telefoon. "Niall kom nu hier dan krijg je chips, misschien ook nog wel een knuffel" Roep ik hyper door de telefoon. "WAAAT!! Ik kom eraan" roept hij ineens klaarwakker. "Is goed tot zo Nialler" zeg ik lachend. Gauw ren ik naar boven en trek ik wat fatsoenlijks aan. "WTF, Sofie wat is er aan de hand" zegt Sammie. "Ik zou je maar gauw ff omkleden want Nialler komt eraan" roep ik hyper. "Whaaat, waarom" zegt Sammie. "Ik heb hem chips beloofd" zeg ik en op dat moment gaat de deurbel. Ik sprint naar beneden en gooi de deur open. "NIALLER!!!" Roep ik hyper. "CHIPS!!!" roept Niall hyper terug. Lachend rennen we naar de woonkamer zetten een film op en pakken 4 zakken chips, Paprika, Naturel, Bolognese en Cheese union. "Vreetzakken, wacht op mij" roept Sammie terwijl ze de trap af rent, alleen moet Sammie natuurlijk weer vallen..... "AAAUUW" roept ze. "Drama queen schiet op anders geen chips voor jou." zeg ik en binnen 1 seconde zit ze naast mij. "TRIIIIIIINGG" zegt de telefoon (waauauw mensen wat mooi een telefoon die praat). Ik neem op. "Met Sofie" zeg ik zo serieus mogelijk. "SOFIE, Niall is weg, eerst hoorden we heel veel geschreeuw en toen ging hij opeens zomaar weg, weet jij wat dit betekend?" hoor ik Louis zeggen. "Nee ik zou het niet weten" zeg ik serieus tenminste dat probeer ik. Ik begin keihard te lachen. "WAT, SOFIE WAT IS ER?" roept  Louis. "whaahaha Niks hoor whahahaha ik word alleen whahahaha gekieteld door whahaha Niall" roep ik lachend. "WAAT, is hij bij jullie" roept Louis. "Jupp, ik had hem Chips beloofd we zijn nu 4 zakken chips aan het opvreten!!!" Roep ik. "Waaaat, ik kom eraan"roept Louis. "Is goed, maar je komt er niet in" zeg ik lachend. Ik hang op. "Gauw doe alle deuren op slot, doe alle lichten uit en maak een geluidsopname van iemand die gilt, uit de film" roep ik hysterisch. "Is goed" roept Niall. Als we alles hebben gedaan zetten we de tv uit waardoor het lijkt alsof er niemand is, als Louis dan bij de deur staat spelen we de geluidsopname af. "DINGDONG" de deurbel. "Nialler speel de geluidsopname af" fluister ik. "Is goed" zegt Niall. Hij speelt de geluidsopname af en ik hoor Louis meteen roepen. "JONGENS, ER WORD IEMAND VERMOORD DAARBINNEN!!!" roept Louis. Iedereen beukt tegelijk tegen de deur maar er komt geen beweging in. Dan speelt Niall een andere geluidsopname af, waarin de moordenaar praat. "Niall, ik wist niet dat je die ooknog had gemaakt" zeg ik. "SCHIET OP JONGENS!!!" Roept Louis en daar gaan ze weer tegen de deur. Ik loop naar de deur, net waneer ze weer tegen de deur willen beuken doe ik hem open waardoor ze met zijn vieren tegelijk naar binnen vallen. "U wilde binnenkomen mijnheer Tomlinson?" zeg ik bekakt. In de woonkamer hoor ik Niall en Sammie schateren van het lachen. "Doet u de deur nog dicht of bent u in een kerk geboren" ga ik onverstoord verder. Louis staat meteen op en doet de deur dicht. "Wat is dit, zijn jullie niet vermoord?!" roept Louis Verontwaardigd. "Mijnheer Tomlinson toch, dan zou ik mij hier toch niet aan uw zijde bevinden" Ga ik verder op mijn bekakte toon. "Wilt gij nu alstublieft naar binnen gaan en mijnen met rust laten?" zeg ik nog steeds bekakt. "Men is hiervan in dit huis niet gediend" zeg ik lachend en ik loop naar de woonkamer plof op de bank en pak alle chips.

Niall springt bovenop me, "die chips is dus mooi van mij dametje" roept Niall. "Echt Niet!!!!" roep ik en ik ren naar de wc en doe de deur opslot. "Lekker puuuh, nu kom je er niet in" zeg ik lachend.

"Niall Pov"

"SOFIE, VREETZAK, IK WIL DIE CHIPS" Roep ik. "KRIJG JE NIET" roept ze lachend terug, waarna ik de chipszak hoor kraken. Ja ik herken dat geluid uit duizenden. "SOFIE ALS JE  MIJ NU DIE CHIPS GEEFT KRIJG JE EEN KNUUUUUUFFEEEEEEL!!!" roept ik, "ALLEEEEEN AAAALS IIIIK EEEEER TWEEEEEEE KRIJJJJJJJG!!" Roept Sofie terug. "DEAAAAAAL!" roep ik, Sofie springt naar buiten en meteen krijg ze 2 Horanhugs, "Nu krijg je de helft van de Chips!!!" roept Sofie

"Sofie Pov"

We lopen naar de woonkamer en ploffen op de bank, "wat hebben jullie nou weer gedaan?" vraagt Sammie. "Niks hoor" zeg ik en ik kijk Niall aan, dan voel ik een soort golf van warmte door me heen gaan, hij heeft ook zulke mooie blauwe ogen, wacht even, dit hoort niet.

"Kunnen Niall, Harry, Zayn, Louis en ik hier misschien ff blijven slapen, want we hebben geen zin om naar huis te gaan?" vraagt Liam. "Tuuurlijk" zegt Sammie. "We hebben 8 slaapkamers, dus iedereen een eigen kamer!!" roep ik. Als we een enge horror film hebben afgekeken gaan we slapen.

23:50 uur

"Soof, kan ik bij jou in bed, ik ben bang door die film" Hoor ik Niall zachtjes vragen. "Tuurlijk, kom er maar naast Nialler" zeg ik. Hij is zo schattig als hij bang is, wacht wat?! Ik voel het bed iets naar beneden buigen. "Thanks Soof, ik wist wel dat ik naar jou toe kon komen" zegt Niall. "graag gedaan Nialler, en natuurlijk kan JIJ altijd bij me komen" zeg ik. Dan voel ik Niall zijn sterke armen om mijn middel, ik draai me om en dan komen onze hoofden dichterbij elkaar en zet hij zachtjes zijn lippen op de mijne. Dan trekt Niall terug. "Sorry Soof, dat was niet de bedoeling" zegt Niall. "Het maakt niet uit" zeg ik en ik plaats mijn lippen terug op zijn lippen. Als we terugtrekken hoor ik Niall wat mompelen. "Praat eens wat harder" zeg ik lief tegen hem. "Betekend dit nu dat we iets hebben?" vraagt Niall.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Heeeeeeeei, weer ff een nieuw hoofdstukje, hopelijk vinden jullie het leuk en gaan jullie stemmen :P haha ik vind het in elk geval erg leuk om dit boek voor jullie te schrijven en heb dan ook besloten dat ik me meer ga focussen op dit boek en dus heb ik "Friends?!" op een ON HOLD gezet maar natuurlijk schrijf ik daar nog wel aan alleen gaat het dus gewoon wat langer duren, ook heb ik gewoon meer inspiratie voor dit boek dan voor "Friends?!" duuuuussss.

xoxox Lisa

Niall Horan, my lover?!Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu