"Niall Pov"
"Meneer het spijt me dat ik u dit moet mededelen alleen we hebben noodgedwongen Sofie in een kunstmatige coma moeten leggen" zegt de zuster. "dus er is nog hoop?!" zeg ik. "Een klein beetje maar meneer, de meeste mensen worden niet wakker uit een kunstmatige coma" zegt de zuster en ik barst weer in huilen uit. "SOFIE,WAAROM,WAAROM?!!" roep ik. "Rustig maar Niall, het komt allemaal weer goed" zegt Sammie. "Nee, dat komt het gvd niet!!" roep ik en ik loop boos weg. Ik ga naar de wachtkamer en plof neer op een stoel. "HEEEEY, JIJ BENT TOCH NIALL HORAN, UIT ONE DIRECTION??!!" hoor ik iemand roepen en ik sta op en loop weer terug naar de rest. "We gaan naar huis Niall, ga je mee?" vragt Liam. "Nee ik blijf hier" zeg ik. "Niall,je moet echt wat eten man" zegt Zayn. "Ik haal zo wel wat bij de mac" zeg ik tegen Zayn. Daar gaan ze opweg naar huis, maar ik laat je niet in de steek mijn Sofie.
"Een week vol verdriet later"
"Niall, je bent nog geen één dag uit het ziekenhuis gekomen!!" roept Harry. "Dit is echt niet goed man" zegt Louis. "Nee alleen straks word ze wakker en dan ben ik er niet bij" zeg ik. En ik loop haar kamer binnen en ga naast haar bed zitten. Ik zie dat haar oogleden beginnen te trillen. Ik pak haar hand vast en fluister lieve woordjes in haar oor. Ik zie dat haar ogen open gaan, "Sofie, hoe is het met je?" vraag ik lief. "Kan je een zuster roepen?" zegt ze zwakjes. "Ik doe alles voor jou" zeg ik. En ik pak het knopje bij het bed wat ik met de zuster had afgesproken voor als er iets gebeurde of ze moest komen. "Niall, wat is er aan de hand?" vraagt de zuster. "Kijkt u zelf maar mevrouw" zeg ik terug. De zuster loopt naar Sofie toe en ziet dat ze wakker is. "Sofie hoe is het met u, ik moet heel even uw bloeddruk meten" zegt de zuster en ze begint de bloeddruk te meten."Hij is nog iets te laag dus ik vervang uw medicatie waar bloedvatverwijdend in zit want dat kan voor een te lage bloeddruk zorgen, gelukkig hebben we dezelfde medicatie even efficient alleen dan met andere middelen" zegt de zuster terwijl ze rustig aan de slag gaat. "Het komt allemaal goed Sofie" fluister ik in haar oor.
"Na nog 1 en een halve week in het ziekenhuis te hebben gerust"
"Sofie je mag naar huis" zegt de zuster. "Alleen moet je wel naar een therapeut die je gaat helpen om zelfverzekerder te zijn" voegt de zuster er nog gauw aan toe. "Is goed mevrouw" zegt Sofie. "Ga je mee schoonheid" zeg ik tegen Sofie. "Is goed" zegt ze en we lopen de kamer uit. "U had een taxi besteld?" vraag Louis. "Jep" zeg ik en ik til Sofie in de rolstoel. En weg is Louis met Sofie. "Louis kijk je wel uit ze is nog maar net hersteld" zeg ik bezorgd. "Jaaahhh papa" zeg Louis lachend. En ze rennen naar de balie om Sofie uit te checken (schrijf je dat zo?!). Als we even later in de auto op weg naar huis zitten begint Sofie zomaar te huilen. "Sofie wat is er?" vraag ik. "H-h-h-het s-s-s-pijt me zo!" zegt ze huilend. "Sofie het geeft niet als je me maar beloofd nooit meer zoiets te doen!" zeg ik terug. We zijn thuis aangekomen en ik breng Sofie naar haar huis samen met Sammie. De jongens zijn al naar ons huis gelopen. "Niall, zou jij vannacht bij ons willen slapen?" vraagt Sofie. "En dat vind ik ook goed?" vraagt Sammie. "Ja, dat vind jij ook goed" zeg ik. "Ik ga slapen" zegt Sofie later. "Slaap ze Soof" zegt Sammie.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hoiii, weer ff een nieuw hoofdstuk sorry dat hij zo kort is ik moest alleen maar weer ff updaten en ik had het wat druk met school enzo daarom duurde het zo lang, ook ben ik van plan een nieuw boek te starten dit is alleen meer een fantasie boek.
xoxo
Lisa
JE LEEST
Niall Horan, my lover?!
FanfictionOllaaaaaa, Ik ben Sofie, mijn beste vriendin heet Sammie en wij willen samen naar Engeland verhuizen!!! Ik ben 17 jaar en Sammie is 18. In dit boek gaat het over Sofie en Sammie die met zijn tweetjes naar Engeland gaan verhuizen, hun huis ligt geleg...