4

6 1 0
                                    

Акъмхъм-почистих си гърлото и тя ме погледна учудено.
-Да??
-Аз не нищо само да попитам каде ще спим?
-Ела вътре.-каза тя и ме задърпа-Така моля за тишина . Кристел ще идва у нас и ще остане тук.Имаме 1 единично легло,2 спални +1 диван.Общо 6 места .Моят сатя ще спат Тае и ...и.... Шуга,в стаята на Ева ще сме ние с нея и Кристел,Кук и Джимин в спалнята,Джей-хоп с Джин и Нанджин ще спат в другата спалня тя е по- голяма.-каза тя .
-Не съм съгласен!-кза Кук.
-Какво има брат?-попиъах го аз.
-Искам да съм с Ева!-след казаното момичетата се изчервиха а Ева беше в шок.
-Йо по-полека с думите.Кук знам какво искаш ,но няма да стане .-каза Джун.
-Аз искам с Ния !-казах ухилен а тя се ококори.Тя моментално излезна вън някак ядосана и щастлива.
След нея и Ева.
-Бравоооооо-разкрещя се Хоби .
-Млък!-казах нервно.
-Да не би да си падате по тях?-каза Джимин.
-Да -казахме  в един глас.

Г.т.Ния
Но как така ще спи с мен Ами ако ..
-Ния!-извика Ева зад мен.
-Да-казах без да се обърна.
-Нека да спим както искат моляяяя 🥰-молишеме тя .
-Добре -казах без интерес.
-Супер-изкефи се тя.
-Слушай-казах влизайки вътре и поглеждайки строго Кук и Тае-Само да ни посетите АЗ ЩЕ ВИ КАСТРИРАМ!-казах подчертава ки думите си спокойно ,а те преглътнаха шумно.
-Д-д-да госпожо -казаха с треперещ глас и така останалите се смееха силно ,а двамата стояха втренчено.
-Госпожя Ким не е зле-каза Джун през смях.
-мххх ще те заколя-изкреща Тае с ядосан глас.
-Ей сядай си на задника-Каза Кристел като го хвана за тениската.Той си седна.(отгоре е Кристел)


Случайност или Не???Where stories live. Discover now