12

3 1 0
                                    

Г.т.Тае
Прибрах ме се .Тя пийна и вече бе пияна.Всички се бяха притиснили . Преоблякох я както и аз и си легнахме.
Г.т.Нив
Сутринта станах с ужасно главоболие и ми се гадеше.О НЕ.Забравих да пия хапчета.Само да не съм бремена .Ужас и какво ще е извинението ми?Стана отидох до най близката аптека и взех противозачадъчни както и тест за бременност.Прибрах се и влезнах в банята.Изчаках десет минути и теста показваше че съм.Направих и другите .Всички го потвърдиха.
-Добро утро слънце!-каза Тае.А аз само се обърнах с лице към него и сълзи в очите.Подадох му теста и мигом скочи от леглото и ме целуна нежно.
-Аз....Аз.......аз........съм...........б-б-аща.-каза с радостен глас.
-Аз не съм готова.Не искам да съм майка за сега.Искам да си живея в живота .Не искам да я загубя.-казах през сълзи вече свита пред  вратата.Догадо ми се и веднага влезнах в банята и повърнах.Тае дойде да ми помогне.Измих се и слезнахме долу при останалите.
-Момчета вие сте чичовци вече!-каза Тае а те го погледнаха объркано.-Бремена е.-каза показвай ки ме .Те се зарадваха много но аз не бях особено щастлива.
-Ела-каза ми Ева като ме заведе в стаята на Криси Извади от шкафа тест и видях че и тя е бремена.Завичах се надолу но паднах по стълбите.Последно видях Ева и от там нищо .
Г.т.Тае
Чух шума и се затичах да видя какво става.Когато видях Ния паднах на колене и заплаках .Взех я и я качих в колата ѝ .Потеглих към болницата.Там я приеха и казах че  е с опасност за загуба на бебето.Когато я видях будна та промълви едвам:
-Живо ли е?
-Да-казах а тя се усмихна.
-Ще я изпишем утре но не я натоварвайте и нека стои в количката за ден два.-каза сестрата

Случайност или Не???Where stories live. Discover now