Multimedya: Güneş Sümbül
Kafamdaki saçma soruları bi kenara atıp, banyoya doğru ilerledim. Okulda fazla arkadaşım yoktu. Ben istemiyordum. Çoğu ya vücudum ya param için arkadaş olmak istiyordu.
Yüzümü yıkayıp, saçlarımı taradım. Bugün yüz bakımı yapmayacaktım, çünkü fazlasıyla dikkat çekiyorum ve ürünlerin kokusundan tahrik olmalarını istemem.
Üzerime okulun beyaz gömleğini geçirdim. Içime sadece kırmızı, dantel dekoreteli bi sütyen giydim. Atlet giymek beni oldukça daraltıyor. Altıma diz kapağıma kadar olan düz beyaz çorabımı giydim, askıdan düz siyah üzerinde beyaz şeritler olan eteğimi de giydikten sonra çantamı alıp çıktım.
Okula girdiğimden berri herkes bana bakıyordu özellıkle lez olduğunu bildiğim kızlar ve diğer erkekler. Telefonumun titrediğini farkederek çantamdan çıkardım.
Bilinmeyen: Kızım ne yapamaya çalışıyorsun? Üstüne hırka bari giyseydin. Herkes sana bakıyo.
Güneş: Bir dakika noluyo?
Bilinmeyen: Kızım gömleğinden sütyenin ve sütyeninden taşan göğüslerin gözüküyo.
Güneş: Hassiktir. Napıcam? Utançtan şuraya düşüp bayılıcam.
Bilinmeyen: Geliyorum bekle.
Güneş: Ne?
Güneş: Neyse tamam çabuk ol. Okulun arkasına gidiyorum.
(Görüldü)Hızlı adımlarla okulun arkasına gidiyordum. Fakat her adım attığımda göğüsüm zıplıyodu. Hassiktir. Çantamı önüme aldım bir şey arıyo gibi yaptım.
Okulun arkasına geldiğim de iki çapkın çocuk bana dikdik bakıyordu.
Çocuklardan biri: "Naber güzelim? Bir şey isteyeceksin sanırım. Yardımcı oluruz."dedi.
"H-hiç bi-birini bekliyodum." Ah sesim kekeliyodu.
Arkamdan bir omuz atıldı. Yüzünde kar maskesi vardı. Çığlık atacaktım ki, "korkma benim güzelim." Dedi. Çocuklara bakarak: "Siktirin gidin burdan. Bir daha bu kıza yaklaşmayacaksınız bile." Dedi.
"Hayırdır bilader. Sen kimsin lan."
"Sevgilisiyim var mı diyeceğin?"
Gözlerimi irice açıp bilinmeyene baktım. Çocuklara baktığım da uzaklaşmışlardı.
"Güzelim bir dahakinde dikkat et. Gerçi ben hep seni izliyorum ama yine de dikkat et." Diyerek hırkasını çıkartıp bana verdi. Önümün fermuarını çekip, dudağıma küçük bir öpücük bıraktı.
"Teşekkür ederim." Diyip gülümsedim. Arkamı döndüğümde kafasına, omzuma yaslayıp: "Teşekküre gerek yok. Bugün iki nude atsan yeter." Dedi. Oflayarak sınıfa doğru çıktım.
Telefon titrediğinde elime alıp bildirime baktım.
Bilinmeyen:Nudelarımı akşama bekliyorum.
Güneş: Hadi ama, bu oyunu daha ne kadar sürdüreceksin? Kendini bari göster.
Bilinmeyen: Seni sıktığımı bilmiyordum. Özür dilerim.
Güneş: Hayır sıkmıyorsun. Ama neden anonimden yazıyorsun?
Bilinmeyen: Bilmem. Beni bildiğin zaman benden sıkılacağını düşünüyorum.
Güneş: Alakası yok. Ama eğer kendini göstermezsen sıkılırım.
Bilinmeyen: Pekala en kısa zamanda karşına çıkıcam. Ama bir şartım var. Günlük 2, bugün 3 nude istiyorum.
Güneş: Ah peki. Geliyor hazır mısın?
Bilinmeyen:Hayır dersteyim bekle. Lavobaya gitmem lazım.
Güneş: Peki orta katta lavoba da buluşalım.
Bilinmeyen: Tabii🥴
Hocanın yanına gidip "Hocam lavobaya gidebilir miyim? Kızsal sorunlar."
"Tamam. Çabuk ol."
Cevap vermeden kapıdan çıktım. Karşı sınıftan da biri çıktı. "Bilinmeyen." Dedim o olma ihtimaliyle.
"Anlamadım. Anladığım tek şey göğüslerinin çok güzel olduğu." Göğüslerime baktığım da hırkanın fermurarı inmişti. "Ne bakıyosun be sapık."dedim tokat atarak.
"Hmm... inatci kızları severim" diyerek üstüme doğru yürüdü ve beni duvarla arasına aldığında haraket edemiyodum. Boynuma yaklaştı kokladı be öpmeye başladı. "Bırak yoksa çığlığı basarım" dediğimde karşılık verdi "Hadi ama güzelim biraz izin versen sende zevk alıcaksın" dedi.
"Ne zevk alıcam be. Bırak beni git başka kızlarla yiyiş" dediğimde daha da hırçınlaşıp boş bi sınıfa girip üstümüzden kapıyı kilitledi. Telefonumdan bildirim geldi.
Bilinmeyen: Güzelim gelemiycem. Hoca izin vermiyo. Kusura bakma. Diğer derse artık.
Tam arama tuşuna basacağım zaman telefonu elimden aldı ve "Bırak bu işleri. Ben varım. Karşında Berk Akdağ var. Zevk alıcaz." Çığlık atamazdım utanırdım ve tüm okula rezil olurdum.
Gömleğinin düğmelerini açıp sıraya oturdu. Bende kapıya doğru yöneldim fakat peşimden geldi ve kalçamdan tutarak kucağına aldı. Duvara yasladı. Dudaklarıma küçük sıcak öpücükler bıraktı. Son öpüşüne neden bilmiyorum karşılık verdim. Bu onu daha da tahrik etti ve daha sert öpmeye başladı. Karşılık vermedim. Sadece 10 dk dan birşey olmaz. Yavaş yavaş inlerken, gömleğimin düğmelerini açtı ve sütyenimden taşan göğsümü yalama başladı. İnleme seslerin ona daha da gaz veriyodu ve südyenimin kopçasını tek seferde açtı.
"Seni daha önce nasıl fark etmedim. Şu göğüslerin, dudakların dolgunluğu. Ahh."
"Çabuk olsan iyi edersin." Dedim bu iş bi an önce bitsin istiyorum.
Hızlıca kafasını göğüsüme soktu ve meme uçlarımı ısırmaya başladı.
İttirdim ve "Yeter!" Dedim.
"Bana bak tüm okula rezil ederim seni. Beni istediğini söylerim."
"Iğrençsin."
Göğüslerimi elleriyle hızlıca okşuyordu.
"Berk yavaş. Ih ah." İnleme seslerim onu daha da coşturdu ve kalçamı sıkmaya başladı.
"Imh ahh ahh."
"Sakin güzelim daha yeni başlıyoruz." Eteğimin düğmesini açtı ve kadınlığımı okşamaya başladı. "Ahh Berk.Yeter" Sıra sende bakışı attı. Pantolunun düğmesini açtı. Şişmiş erkekliğini boxerın üstünden elime aldım ve okşamaya başladım. Çabuk bitsin bu işkence.
"Güzelim daha hızlı. ahh ımm"
Boxerının içine elimi attım ve patlayacak olan erkekliğini elime aldım, avcumun içinde gelgit yaparken elime boşaldı.
Boşalırken dudaklarıma yapıştı, elini kilodumun içinden kadınlığıma sürtmeye başladı. İnlerken bende boşaldım ve "Yeter bir daha yüzüme bile bakma."
"Hadi ama güzelim. Okulun en sexsi kızı sensin. Çok zevk vericisin. Normal pantolon giydiğinde bile kalçalarının dolgunluğu, ve belinin inceliği bakmamızı sağlıyo."
"Pis sapık. Hadi giyin üstünü lavobaya gitmem gerek" diyerek südyenimi giydim.
Üstümü giydiğim de o da giymişti. Son kez dudaklarımı öptüğünde kapıyı açtı. Koşarak ellerimi yıkadım ve üzerimi kontrol ettim. Hırkayı giydim ve sınıfa girdim.
Acaba bunları bilinmeyene söylesem mı?
.
.
.Utanıyorum. Kızımız bir daha bilinmeyen dışında kimse ile yiyişmesin. Bilinmeyen yazık.
Vote,yorum?
Hoşcakalın😈