6🤤

14.6K 109 8
                                    

Içerisi çok dolu değildi. Daha yarım saat vardı ve sadece Bulutun yakınları gelmişti. Içeri girmedim havuz kenarında ki şezlonga oturdum.

Bilinmeyen: Güzelim nerdesin?

Güneş: Şezlongdayım.

Bilinmeyen: ımm geliyorum yavrum.

Güneş: Gel bebeğim.

Şortumu ve cropumu çıkartıp havuz kenarına oturup, ayaklarımı havuza soktum.

Telefonuma bildirim geldi.

Bay Bulut: Nerdesin lan?

Güneş: Geldim. Havuz kenarındayım. Amk havuz partisi dedin havuz da kimse yok.

Bay Bulut: Yarım saat var daha.

Güneş: İyi peki madem. Ben birini bekliyorum. Gelmeyin.

Bay Bulut: Oo tamam reis. Kolay gelsin.

Güneş: Sie

Biraz daha bekledikten sonra Bulut'un yakınlarından Eren geldi.

"S-sen o musun." O olabilir miydi?

"Bilinmeyenden bahsediyorsan evet güzelim."

Ani bi refleksle ayağa kalkıp Eren'e sarıldım.

O da belimden tutarak bana sarıldı. Saçlarımı kokladı. "Mis kokulum."dedi

"Ee nasıl buldun beni? Yakışıklı mıyım?"

"Hemde çoook."

"Senden daha güzel olamam."

"Tabii olamazsın, çünkü kız değilsin."

Piç smile attı.

Noluyo lan?

T-shortünü çıkartıp,hızlıca beni omzuna aldı.

"Aaa! Eren yavaş!"

"3,2,1" havuza atladı. Omzunda olduğum için ters düştüm. Belimden tutarak kendine döndürdü. Beni havuzdan çıkartıp mermere oturttu ve dudağıma sert öpücükler kondurdu. Karşılık verdim.

Kendide havuzdan çıktı, yanıma oturdu ve belimi kavrayarak kucağına oturttu.

Dudağına yapıştım, birbirimize doyamadan sert öpücüklerle karşılık veriyorduk. Kendimi Erene doğru ittiriyodum. Dudağımı bıraktı ve boynumu öpmeye,yalamaya, emmeye başladı. Boynuma arkaya doğru attım. Benim inlemem ona daha da gaz veriyodu. Son hamleyle kendimi erkekliğine bastırdım. Inlemesi hızlandı.

"Çok güzelsin sevgilim."

"Yerim seni bitanem."

"Yesene."

"Aç o zaman.' Dediğim şeyle utandım.

"Zevkle yavrum."

Beni yavaşça kenara koydu elimden tutarak evin arkasına götürdü.

Boxerını çıkarttı. Piç smile yaptı ve beni kalçamdan tutarak duvara yasladı. Göğsümü emmeye başladı. Umarım morarmaz.

Kendini bana bastırdı. Inledim ve elimi boxerının içine attım. erkekliğine elimle gelgit yapmam onu fazlasıyla aldırmıştı. Elini bikinimin üstünden kadınlığıma sürttü. Ağzımdan küçük küçük inlemeler çıkıyordu.

Ellerimi boynuna doladım. Tek elimle saçını oluşuyordum. Dudağıma küçük bi öpücük bıraktı ve aşağı eğildi. Tek hamleyle bikinimi indirdi, ve vajinamı yalamaya başladı.

"Imm ahh daha hızlı Eren."

Sıra bendeydi. Eren boxerını indirdi. Erkekliğini elime aldım önce okşadım sonra ağzıma aldım.

"Ohh ahh hızlan güzelim."

Gaza geldim ve daha hızlandım. Eliyle kafamı ittiriyordu. Kafamı bıraktı ve ayağa kalktım. Içime girecekti, ama korkuyordum. İlkimi sevdiğim adamla yapacaktım.

Elini çıplak kadınlığıma sürttü, tek eliyle belimi kendine doğru çekti. Kelebek hissi online.

içime girmek için izin aldı. Kafamla onayladım.

Kalçamdan tutarak beni kucağına aldı. Erkekliğini, kadınlığıma getirdi. Içime bi anda girdi. Sessiz bi çığlık attım.

"Eren ahh."

Acı gitgide zevke dönüştü ve biraz daha içimde kaldı.

Geri çekildi ve boşaldı. Akan sıvıyı yaladım. Bende boşaldım ve o da benimkini yedi. Tadı değişikti tuzlu,tatlı.

"Süperdin bebeğim. En kısa zamanda tekrarlamalıyız." Dediği şey beni utandırsada,Dudağına küçük bir öpücük bıraktım.

Çimenler kan olmuştu. Hassiktir. Bakireliğim bozulmuştu. Pek takmadım. Çünkü sevdiğim adamla yaptım.

Bikinimi giydim. Eren de şortunu giydi. El ele tutuşup  bizimkilerin yanına gittik.

Okulda ki çouğu kişi gelmişti. Tabi geldiklerin de biz seç yapıyoduk.

"Bebeğim biz şimdi sevgili olduk di mi?"

"E bi zahmet" dedim kıkırdayarak.

Bulut, Kumru, Zerda,Ayhan bize doğru geliyodu tek samimi arkadaşlarımdı.

Tüm bahçedekiler bize bakıyo du. (Yani kısmen)

Bulut: Kanka Eren'i mi bekliyodun? Ve arka da napıyodunuz? Bizim kızlar sanırım anlamış olacak ki kikirdediler.

Eren: Beni bekliyordu. Ne yaptığımız bizde kalsın.

Ayhan: Ee biz sizi shipledik de.

- Şey saten biz sevgiliyiz

.
.
.
Utanmak ne demek birde bana sor.

Sevgi ile kalın. 🤤

Sadece NudeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin