Story Cubes történetek
2021.04.17.Józsi elásott egy rejtélyes dobozt, amit senki sem tudott, mi volt benne. Józsin kívül.
Magánnyomozó az állam megbízásából Józsi után nyomoz, és megtalálja az elásott dobozt. Kirobbantja, de nem talált semmit. De elégett az állammal a szerződése, így szabad lett! Végre azt tehetett, amit akart.
Józsi kiásta, hogy jobb helyre vigye a rejtett kincseit. Az rejtélyes dobozból előkerül egy gyémánt, amit Józsi gondosan egy labdában rejt el. A rejtélyes doboz többi részének kereste a helyett, hogy rejthetné el jobban a kíváncsi szemek elől. Több helyen próbálkozott, végül elásta egy óriási plüssbe rejtve. Józsi hátborzongató kacagása miután végzett az ásással mindenki számára egyértelművé tette, hogy Józsi elméje megbomlott…
A magánnyomozó, Béla közben – bár már nem volt kötelezve rá, hogy nyomoznia kell Béla után, mégis úgy érezte, kötelessége tovább kutatni – nyomozni kezd újra Józsi után. Megkérdez tanukat, de furcsa módon az egyik fontos tanú, aki többet tudhat Józsi rejtélyes múltjáról, lezuhan. De Béla talál egy másik tanut, aki Covidos lesz.
Béla ásni kezd, hogy megtudja, vajon mi lehetett a titokzatos ládában. Talál egy térképet, egy labdát, végül megtalál egy… Bandita bábut! Nagyon furcsa volt, szinte élt… Ahogy Béla megfogja, és megkopogtatja háromszor, a bábu mesélni kezd… Józsi közben megjelenik, és az őrült tekintete egy csapásra kitisztul. Rákiált Bélára, engedje el a bábut!
Béla a bábut hallgatja réveteg tekintettel, és nem tudja letenni, csak hallgatja azt. Józsi múltjáról beszél, aki egy rendőr volt. Egy banditát üldözött, aki rejtelmes dolgokat csinált, és elásott kincseket. Józsi meg akarta állítani ezt a banditát, de aztán az üldözésben megölte őt. Béla megigézve a bábu hangjától, eltorzult arccal rádob Józsira egy dobozt, aki azonnal meghal.
A következő pillanatban Józsi bábuvá válik. Béla eszelős tekintettel néz körül, és elkezdi elásni a rejtélyes dobozba helyezve…