Story Cubes történetek: Az atomháború
2021.04.24.Dúlt az atomháború. Kevin és pár ember föld alatti bunkert épített nagy erőkkel. Nehéz feladat volt, hiszen gépeket nem tudtak használni. Életük folyamatos harc volt az életben maradásért. Ételük sem volt. Ha ételre volt szükség, fel kellett merészkedni a sivár, kietlen pusztába, vagy a harcmezőre a még ép területeken.
Kinti portyáik alatt új emberekre akadtak, akik velük tartottak, és már nagyobb erőkkel dolgozhattak a bunkeren.
Egyre csak nőtt a létszám, és már egyre nehezebb volt eldönteni, kik az igazi barátok… Bűnözés ütötte fel a fejét, de amikor időbeosztást csináltak, hogy ki mikor dolgozzon, kiderült, ki nem dolgozik. Így a bűnözést folyamatosan felszámolták.
Az atomháború kirobbanása előtt egy furcsa vírus szabadult az emberiségre, COVID néven ismeretes. Így a bunkerbe is csak úgy léphettek be az új emberek, hogy ujjból vettek mintát, hogy nem fertőzöttek-e. A fertőzöttek karanténba kerültek, és később dolgozhattak a bunker mielőbbi felépülésén.
A több ember nagyobb ellátást is igényelt, meg kellett szervezni a „Csórók” csapatát, aminek a feladata az volt, hogy fentről élelmet szerezzenek, ha kell illegálisan is. Innen a nevük, „A Csórók”.
Ahogy egyre növekedtek, és a rablók jól láthatóvá váltak a környéken, úgy gyengült a kinti zaj… Egyre könnyebb lett a munka, hiszen már gépeket is használhattak, és voltak gazdasághoz értők is.
Kialakították a saját bíráikat, rendőreiket, akiknek valóban az igazságszolgáltatás volt a küldetése, érdekek követése nélkül. Ezek az emberek összefogva a kinti világban zajló háború kirobbantóira is rátaláltak. A háborús bűnösök pénzforrásait elapasztották, és a tevékenységeit megbénították, és az igazságszolgáltatásuk kivonta őket a pusztító háború gépezetéből.
Így a háború lassacskán a múlt emléke lett. A sötétségre világos jött, a pusztaságra pedig újra élet költözött. Egy új világ épült.