Jedna Cigareta Je Promenila Sve

415 5 7
                                    


Markov POV:

Probudih se jutros i osećah se baš homoseksualno. Baš sam gej.

Ustao sam iz kreveta, oprao zube i pozdravio svoju homofobičnu braću. Bože, kako ih mrzim. Gej gas.

Pozvao sam najboljeg druga, Aleksandra, da odemo zajedno do škole. Prvi dan školske godine je, a već ću da kasnim. Gej gas.

Prolazim kroz školska vrata, a ona strejtara Iva me siluje pogledom. Bukvalno sam gej, ne znam šta hoće. Gej gas.

Osećam dim cigarete.

"Rekao si da ćeš prestati", rekao sam mu, a oči su počele da mi suze. Gej gas.

"Nije tako lako. Ne shvataš!" krenuo je da viče na mene. Možda je i nadrogiran pored svega ovoga.

"Dobro, pomozi mi da shvatim onda!" vrele suze su mi uveliko silazile niz lice. Gej gas.

Povukao me je za majicu i povezao je naše usne. Malo mi je falilo da se tome prepustim kao što bih ranije, pre one svađe. I baš kad sam mislio da bi ponovo mogli da uspemo, osećam gorak ostatak dima iz njegovih usta. Tada se svega prisećam, guram ga od sebe i istrčavam kroz vrata, a suze mi ponovo teku niz lice. Gej gas.

Ne, ne mogu ponovo da razmišljam o njemu. Pravim zgađen izraz lica na odvratan miris, koji mi je uništio život. Gej gas.

Lukin POV:

Pakujem cigarete u džep, nakon što sam ispušio jedno sedam godina svog života. Gej gas.

Ulazim u učionicu hemije, gde ćemo imati časove do kraja godine zbog virusa. Sedam u poslednju klupu, vadim telefon, jer nemam želju da pričam sa heteroseksualcima, a pogotovo ne sa onom strejtarom Ivom, što me napastvuje pogledom svakog dana. Ženo, gej sam, ostavi me na miru. Gej gas.

Skrolujem kroz instagram, kada mi nešto odvuče pažnju. Marko ulazi i strelja me pogledom. Pravi gorku facu i odlazi na suprotan kraj učionice, pored Aleksandra. Gej gas.

Ljubav u Doba CigaretaWhere stories live. Discover now