Poglavlje 7

32 0 0
                                    

Izlazim iz WC-a posle još malo bockanja. Hvala Egerovom kurcu, ostalo je još malo u špricevima. Tada ugledam Marka.

Osećam kako mi se gaće sa autićima sužavaju, a mališa povećava. Od svog tog pritiska, puca mi rajsferšlus kao kondom mojih roditelja i to daje nadu mom pitonu da će izaći iz jazbine i videti sveta ove noći po prvi put od nemilih događaja.

Spid u mojim venama dao je speed mojim nožnim prstićima da dolete do Marka.

Pod uticajem svog znatiželjnog druga, prišao sam mu, zgrabio lice i obeščastio mu usne.

Tih par sekundi, u kojima su naši jezici plesali tango i druge đavolske plesove, osećao sam se kao da sam u raju i shvatio sam šta sam izgubio.

Dok su se moje nevaljale misli igrale na sedmom nebu, prestao sam da osećam Markove crvene pijavice na svojim nabubrelim ribizlicama.

Otvaram svoje oči pune požude da bih ugledao zbunjenost i rastrzanost u njegovim. Ni momenat kasnije, njegovo lice poprima drugačiji, odlučniji izraz i on nastavlja međusobnu ekspediciju grkljana (ovom prilikom dolazim do zaključka da mu fali treći krajnik).

Nevoljno prekidam razmenu strasti, jer mojim oštećenim plućima ponestaje vazduha.

Markov POV:

Vidim kako se sklop mišića ispred mene bori za dah i nudim se da mu donesem čašu vode.

Uveravam ga da ću se ubrzo vratiti, ali mislim da on više nije pri sebi. Bukvalno mu vidim zmajeve u proširenim zenicama, a on sa detinjim smeškom gleda u plafon i tetura se.

Nakon što sam sipao vodu, okrećem se i zabijam u nešto ljigavo i mekano i blago odskačem unazad. Pomislih: "Strejtara ladno iznajmila trampolinu". Ali ne, to je samo moj gojazno majmunče.

Vuče me za rukav i govori mi da moramo da pričamo negde gde je tiše. Želim da odbijem, ali me odvlači na terasu goveđom snagom.

"Video sam šta si radio sa tim narkomanom. Šta se dešava sa tobom, kako možeš da budeš sa nekim kao što je on?", negoduje krme.

"To nije tvoja stvar, ali video sam Ivu kako iznosi veliku masnu tortu na sto", rekoh nadajući se da ću ga se otarasiti.

"On nije dobar za tebe i ti to znaš. Dozvoli mi da te utešim". Polako mi se približava i neočekivano gura svoje ćevape u moj donji veš.

Samo Luka sme da mućka moja jaja. U tom trenutku, jasno se prisećam gde sam se prvobitno uputio. Odgurujem ga, a on se sapliće o pakovanje next multivitamina koje je strejtara Iva iznela na terasu da se rashlade (2. septembar je) i prevrće preko ograde, a zatim pada na svoje glomazne guzove.

Ulazim unutra, gde me čeka surov apokaliptični prizor. Uočavam strejtaru Ivu kako trlja svoje intimne atribute uz mog omiljenog mišu. Luka leži u peni koja mu izvire na usta.

Ostajem zatečen i ne znam šta da mislim.



You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 10, 2023 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Ljubav u Doba CigaretaWhere stories live. Discover now