Poglavlje 5

128 1 0
                                    

Lukin POV :

Budim se sav napušen.
"Brate ne sećam se kada sam poslednji put bio trezan", rekoh svom jadnom malom neiskusnom bratu. Kada je prestalo da se manta po glavi, shvatih da ono nije moj brat nego stalak za infuziju.

Au ala sam se odvalio sinoc. Izgleda da su me poslali u bolnicu.

Ugledah telefon na stočiću pored kreveta i videh da je već pet popodne. Dobijam notifikaciju o pozivnici na žuraju one strejtare Ive. Somina ladno slavi početak školske godine.

Moj najbolji ortak, a takodje i jedini, Strahinja mi šalje poruku kako će doneti spid na parti.

To ne mogu propustiti.

Ova soba mi je drugi dom. Toliko često se odvaljujem od brašna da su mi celu sobu pripisali, a medicinska sestra mi je druga mama. Kao i moja biološka, ima dobre dojke. Sprdam se ja sam peder. Gej gas.

Osvrćem se oko sebe i na zidovima vidim svoje stare uramljene slike. Bože, kako sam divno razvio svoje guzove od tada. Deco idite u teretanu.

Dolazi medicinska sestra da me obavesti da moram u bolnici da provedem čitav vikend jer sam se odvalio kurc- A NE NE još uvek mi se manta. Mislio sam kokaina. Nema kurca, jer nema jebača :(. Opet sam depresn. Gej gas.

Medicinska sestra izlazi, a ja se setim spida pa iskačem kroz prozor kao delfin.

Nemojte se brinuti za mene, soba je u prizemlju. Tu su mi je pomerili, posle prvog iskakanja, jer sam pri njemu slomio trtičnu kost.

Trčim do strejtarine gajbe, željan da se olešim.

Markov POV:

Dok sam se samozadovoljavao prekinuo me je poziv sa nepoznatog broja, koji je blokirao moj pogled na rough gay sex na pornhubu.

Javljaju se Lukini roditelji i pitaju me da li sam sa njim, ne znajući da mi više nemamo kontakt.

Govore mi kako je Luka pobegao iz bolnice i ja se uspaničim. Prekidam im poziv i razmišljam gde bi mogao da bude.

U tom trenutku mi Aleksandar šalje poruku i pita me da li idem na strejtarinu žuraju. Kaže da će biti spida, kao da mene to zanima.

Ali se onda setim koga bi to zanimalo.

Krećem na žurku da nadjem svog bivšeg.

Ljubav u Doba CigaretaWhere stories live. Discover now