Sadašnjost
21vi Septembar 2033ta
Skopje, MakedonijaJosif
Sedeo je za stolom sa svojim bratom i oca u porodičnoj kući, uživajući u zadnje dane ovog leta. Bilo je zaista uživanje videti Tomislava kod kuće nakon toliko godina. Znao je koliko je njegov otac vezan za ovu kuću i da je sa uživanjem izgradio kad je bio još osamnaest godišan momak koji se do uši zaljubio u njegovu majku i oženio je nakon mature. I dan danas sa trideset tri godine uživao je u tu njihovu priču punu ljubavi.
Odjednom njegovo srce je preskočio ritam kad se setio na jučerašnji dan i noć kakvu nije mogao ni da zamisli. Već godinu dana gledao je tu malu i svaki put kad bi njegovi misli zalutali u pogrešnom pravcu, prekorio bi sebe. Čak i sad nakon svega što se sinoć dogodilo, osećao se pomalo prljavo, a opet bilo mu je neizmerno drago, neka nepoznata toplina ispunila je njegovo srce. Nakon ono što se desilo sinoć po prvi put osetio se ispunjeno i kao da je onaj delić njegovog tela, njegove duše duše sve ove godine falio sad se pojavio i savršeno se uklopio u njega.
Jebao je milion žena, što ovde, što u Milano, što u Australiji kad ode kod roditelje u poseti. Jebao je prelepe, nadarene žene koje su imali zamamno iskustvo i koji su znali kako da mu priušte savršen užitak, ali svaki put kad bi se taj čin završio osećao se potpuno prazno i uvek je nešto falilo. Svaki put delovao je istrošeno i jadno nakon svaku divlju proverenu noć, a do sad nije znao opisati zbog čega.
Posebno od kad je spazio Kseniju prošlog leta u Italiji kad su svi došli kod Davida u posete. Kad je video nešto ga steglo u grudima, a on nije mogao prestati da reži na svaki dečkić koji bi se motao oko nje. Nijedan nije bio dovoljno dobar za tog anđela, a on je bio opasno ljubomoran i svaki put kad bi se osvetio i shvatio da ima trideset i neku, a ona je samo klinka zapalio bi gume svog ljubimca i jurio bi u nepoznato.
A kad to ne bi bilo dovoljno jebao bi neku od one koje je imao na brzo biranje, satima i onda svaki put osećao bi se grešno i prljavo.
Međutim nakon ono sinoć što se desilo između njega i Ksenija, osećao se kao da je napokon nakon dugog perioda došao kući. Osećao se kao da je ceo život čekao na nju. Apsolutno svestan da je možda previše star za nju, pokušao je da se još juče povuće. Svestan da je sinoć potpisao svoj kraj i sa sigurnošću izgubio najboljeg druga, opet nije mogao da stane.
Sama pomisao da je Ksenija spremna da ućini onaj veliki korak i da to želi da uradi sa njim, bilo je nešto što je od njega stvorio pečinskog čoveka. Sa druge strane nije mogao da je zamisli u ruke drugog muškaraca, ma koliko želeo da se odupre porivu da je zgrabi i nikada je ne pusti dalje od sebe. Odupirao se čitavu godinu, dok je bila maloletna, ali njen osamnaesti rođendan bio je kao crvena zastava razjarenom biku.
Nije ta želja i žudnja za njom bila samo zbog toga jer je bila najlepša devojka koje su njegove oči videla, bilo je tu nešto posve drugačije. Pored njoj osećao se lepo, osećao se živo, želeo je da je zaštiti od svega, kad bi ona spustila glavu na njegovo rame njegovo srce divlje je kucalo, koža mu se ježila, a on je mogao tako ostati satima sa njom u svom zagrljaju. Obožavao je provoditi vreme sa njom ma koliko to ludo i nezdravo zvućalo za opakog majora Makedonske Armije koji je bio hladnokrvni gad na bojištama rata. Voleo je slušati njene priče, gledati je kako satima crta neke samo njoj poznate modele, nakita i odeće.
Najviše je voleo da je gleda dok pleše, tad je bila najlepša, tad je on gubio veze sa stvarnim životom i odlutao bi tamo negde u njenom svetu gde postoje samo njih dvoje i niko drugi.Koliko puta bi ostali sami i on bi sedeo satima i gledao je kako pleše, još od kad je bila malena devojčica. Uživao je u svaki njen pokret, svaki njen okret, svaki korak. Njena braća, kao i njegov Jovan opasno su ga zezali svaki put kad bi došao kod Trajkovski, a Ksenija bi iskoćila ispred njega od nigde nikade i rekla "Ha tebe sam čekala, ovi ne žele da me gledaju dok treniram, sestre takođe, mama i tata nemaju vremena, znaći ti ćeš biti danas moja publika!" i tek tako odvukla bi ga u svoju sobu za trening.
BINABASA MO ANG
OSTALA SAM TVOJA 1 ( Serijal OSTAO - Nastavak Serijala ANĐEO)
RomanceTreta Priča Priča o Ksenija i Josif Serijal OSTAO Nastavak Serijala ANĐEO *** Priča je lično moje delo, sva prava su zadržana. Zabranjeno je bilo kakvo kopiranje i objavljivanje iste, bez moje znanje i odobrenje!!! *** Priča je moja mašta. Tako...