"Možná, že když to budu dělat častěji a pokaždé s někým jiným, vyšukám ho ze svý mysli." Projela mi hlavou myšlenka, na kterou bych obyčejně ani nepomyslela. Teď jsem však seděla na posteli jednoho z jeho nejbližších kamarádů a koukala na displej telefonu kde blikala zpráva zrovna od něj - toho kluka, co jsem měla na mysli denodenně. Chad, jemuž mobil patřil, pokojně oddechoval vedle mě. S tímhle klukem spím už asi měsíc, docela nám to klape. Je celkem roztomilej a zároveň zlej kluk, takovej ideál. Představy mýho dreamboye ale nenaplňoval.
Chad pomalu otevřel oči a rychle zamrkal, podíval se na mě a stáhl mě do jeho obětí. I když to z mé strany nebyla láska, bylo fajn cítit bezpečí něčích ramen.
"Kolik je hodin, jsi dlouho vzhůru?" Zeptal se.
"9 a ne, před chvílí jsem se vzbudila." Jen jsme tak leželi a nic neříkali. Nakonec Chad vstal a i s mobilem zmizel v koupelně.
"Kotě, musim si tak na 2 hodiny někam zajít, počkáš na mě tady? Než se vrátím?" Řekl kdyz o 10 minut později strčil hlavu do dveří.
"Půjdu Chade."
Chad se zatvářil zmateně. Nahej přešel ke skříni a vytáhl z ní něco na sebe. Vypadal hezky.
Vstala jsme z postele s začala sbírat moje oblečení ze země. Sundala jdem si Chadovo triko a oblíkla si oblečení ze včerejška. Jo, super, jsi třída Naoms. Zrovna v tuhle chvíli jsem se cítila hrozně.
Beze slova jsem si v chodbě nazula vansky a vzala parku. Ani jsem se na sebe nepodívala do zrcadla. Na rozcuchané vlasy jsem si nasadila čepici a byla připravená odejít. "Počkej Naoms, aspoň tě vyprovodím"
Cestou na autobus jsme mlčeli. Asi po 5 minutách Chad konečně promluvil. "Nechces to ukončit Naomi, že ne?" Zeptal se. "Co přesně ukončit Chade? Vlastně spolu jen spíme."
"Jo, já vím. Ale mám tě rád."
"Až s tebou budu chtít přestat spát, řeknu ti to." Na to Chad už nic neodpověděl...U rozcestí k zastávce a k parku zatočil k parku. "Malá zastávečka." Nechtěla jsem tam jít, nechtělo se mi potkat jeho smažácký kamarády takhle, ráno, s ním, v jejich městě. Ale zvědavost byla silnější. Tak jsem se loudala za Chadem až k lavičce, kde seděli jen 3 členové jeho partičky... A mezi nimi i ON. Když mě viděl, v jeho očích bylo vidět překvapení a taky zklamání. "Věděl jsem, že to spolu táhnete!" řekl Chip, jeden z hlavních členů party. "Nic spolu netáhnem." Řekla jsem a sedla si vedle HO. Chad vypadal raněně, ale kdyz spolu dva lidi spí, tak se přece neříká, že spolu něco táhnou. ON mi podal joint, kterej právě obcházel první kolečko. Dotkl se mě jeho rukou a já od jeho prstů putovala až k jeho obličeji. Díval se na mě jemně skleněnýma, krásnýma očima. Tvář,co měl by klidně mohla patřit bohu. Koukal na mě, ale já nemohla odtrhnout pohled od jeho rtů. Jak úžasnej pocit to je, líbat jeho rty... Toužila jsem po tom, hrozně moc. Vzpamatuj se, řekla jsem si nakonec. Potáhla jsem si z jointu a poslala ho dál. Už sem dýl nemohla vydržet tu atmosféru co tam panovala, přišlo mi, že všichni ví, nad čím prěmýšlím a že Chad HO chce právě zmlátit. "Myslím, že půjdu." Vstala jsem a už jsem se na ně nepodívala. "Zavolám ti."
Křičel za mnou ještě Chad.
....
(Místo "ON" si můžete představit koho chcete.)
Doufám že vás to aspoň trochu zaujalo. Všechno, co kdy napíšu bude aspoň trochu depresivní, takže nic jiného nečekejte.
Nespisovné výrazy tam jsou schválně.
ČTEŠ
Damaged (13+ ? jednodílovky)
Roman pour AdolescentsNejsou to vlastně ani příběhy, jen určité situace a výplody mé fantazie (a života?). Nejspíš by se to mohlo líbit někomu, kdo zná seriál Skins.