Harry's pov.
jeg likte faktisk å snakke med henne og vi hadde ganske mye til felles. jeg følte at jeg kunne snakke om alt mulig med henne og slik snakket vi hele natta og det endte opp med at jeg sovnet i senga. "Harry wake up!" det var noen som ristet hardt på meg for så å legge fingeren mot leppa si og peke mot Zoey. "What were you doing here all night" hviske Niall og så spørrende mot meg så mot den sovende Zoey. "Talking, and sleeping." Jeg så at øyenbrynet til Niall føyk opp og et glis kom til synet. Zoey, som jeg trodde hadde sovet hele tiden satte seg opp og sa "Just sleeping" Jeg gliste mot Niall. "So..Zoey are you feeling better." spurte Niall henne for å bytte tema, og satte seg på senge kante. Jeg satte meg også opp. Zoey beveget seg fram og tilbake. Øynene hennes sperret seg opp og hun smilte. Hun hoppet ned på bakken og begynte å gå sakte fram å tilbake, og gjorde rare bevegelser med ryggen. Jeg smilte og smålo litt av bevegelsene hennes. Zoey begynte også å le, men av glede. "Guys! I think my back is okey!" Hun hoppet av glede og løp for å klemme Niall. Etter at hun klemte Niall strakte jeg hendene mine mot henne og omfavnet henne. Kontakten mellom oss to ga meg et nytt lykkestøt og en deilig varme spredde seg i kroppen min. Hun drar ut av klemmen og smiler mot meg og Niall. "do you think i can go to school now?" spør hun oss litt usikkert. Smilet mitt falmer og jeg ser opp mot henne for å svare, men Niall kommer meg i forkjøpet. "The doctor said you should be hear atleast a week so you can't go right now, but maybe after five days." spør han og står opp. Hun ser fortsatt usikker ut, og jeg kommer mot henne. "but we will do anything to make those five days the best five days."sier jeg og klemmer henne igjen. Hun nikket svakt mot skulderen min og jeg klemte henne litt hardere. "Cecily will kill me when I say what happened with me" sier hun og ler. Jeg ler også. Slik blir vi stående mens vi klemte hverandre og smilte som tullinger uti luften.
Zoey's pov.
"Ehm..." Jeg dyttet Harry kjapt unna meg og ser flaut på en vase på nattbordet. "So, eh. What do you want to do?" spør Niall. jeg merker at han også er flau fordi han fomler litt med fingrene. Klemme Harry litt lenger. Tanken får varmen til å bre seg gjennom ansiktet mitt. "I don't know, but I really have to pee, so bye" jeg går flau ut av rommet og mot badet. Jeg lukker igjen døra og lener meg på den med ryggen mot den. Jeg legger ansiktet på hendene og drar meg i håret. Hva var det sim skjedde nettopp. Harry klemte meg. Harry fucking Styles klemte meg. Jeg ble kald og varm på
Samme tid. Jeg smilte av tanken og sjekket meg selv på speilet.
Niall's pov.
Hva i helvete skjedde på rommet hennes. Hvorfor kom Harry plutselig og klemte henne. Liker han henne? Nei. Han dater en Victoria Secret modell for svarte! Men hvorfor bryr jeg meg? Liker jeg henne? Å Gud! Hvorfor i bryr jeg meg i det hele tatt? "Hey bro!" Jeg jogger mot Harry som er på vei ut. "What?!" spytter han. "Hey, hey. Calm down, i was just going to ask you something." sier jeg usikkert. Han svarer ikke, men ser på meg irritert. "Do you like Zoey?" spøtsmålet mitt sjokkert både han og meg. Det bare glapp ut, men jeg er egentlig litt letta for å ha spurt. Kroppen til Harry stivnet til og øynene hans ble store og redde. "No.." sier han kjapt og slenger igjen døra rett i trynet på meg, men jeg hadde ikke reagert kjapt nok uansett. For reaksjonen hans avslørte alt sammen.
YOU ARE READING
random incident
FanfictionDette er historien om Jane, en 17 år gammel jente som er kjempe fan av One Direction og drar til England for å studere.Hun vet selvfølgelig at dagdrømnene hennes om One Direction aldri vil bli sanne, og velger den trygge veien som er å studere. Hun...