Ahoj já jsem Mia. Je mi 15 let. Mám mladšího bratra. Jsou mu 4 roky a jmenuje se Max. Pak mám starší sestru která se jmenuje Eliška. Je jí 18 let a za chvíli bude mít vlastní dům. Žijeme ve vesnici a bydlíme na farmě.
Jednou mě o půlnoci vzbudil Max. Řekl že se bojí a že nechce budit rodiče ale že prý nevadí že vzbudí mě. Tak jsem řekla že může ke mě do postele. Ale nemohl usnout tak jsem mu četla knížku o červeném traktoru. A po chvíli slyším jenom: chrrrr pšíííí. A tak jsem šla taky spát.
Druhého dne jsem se probudila ale Max už tu nebyl . A tak jsem se podívala o patro níž ale tam ani Eliška nebyla. Takže to znamená že jsem vstala poslední. A tak jsem sešla úplně dolů a tam u stolu seděla Eliška i Max.
A tak jsem si sedla také k dřevěnému stolu. Max řekl že má hlad jako vlk. A táké řekl že chce špagety. Ale já mu řekla že si nemůžeme dovolit tak královské jídlo protože jsme nejchudší z této vesnice.
Jo a asi se ptáte jak jsme přišli k tak velkému 3 patrovému domu když jsme tak chudí. Můj pra pra pra děda byl hodně bohatý ale potom umřel a pak v tomhle domě žila babička s dědečkem a jelikož jsme byli chudí darovali nám ho a oni se přestěhovali do lepšího. Ale pořad jsme chudí.
Ale teď zpátky ke mě . A tak jsem Maxovi namazala chleba s máslem. Pak vstala máma a řekla že máme spousty práce a že já mám umýt nádobí. A tak jsem se podívala do dřezu a bylo tam 5 talířů, 3 hrníčky, 5 vidliček, 5 nožů a 5 lžiček. A tak jsem se pustila do práce . Vzala jsem utěrku a pustila vodu . Ale pak něco přerušilo přívod vody a tak jsem se na to podívala.
Najednou vidím kotě . Vyndala jsem ho a dala jsem si ho do zástěry. Umyla jsem nádobí a šla do pokoje . Položila jsem ho na postel abych si ho lépe prohlédla. Nemnělo známku nejspíš bylo toulavé. A tak jsem se rozhodla že si ho nechám. A pojmenovala jsem ji Bella. Bylo to kouzlo. (to kotě).
Případně se omlouvám za chyby.
YOU ARE READING
Moje kouzelné kotě.
FantasyKnížka vypráví o dívce jménem Mia a jejím kouzelném koťátku.