4. Království

12 2 1
                                    

Jakmile jsem zjistila že je to asi můj děda tak jsem se rozeběhla k malému stromů a schovala jsem se za něj.Vypadalo to že se děda loučí s nějakou paní a podle toho jak se sní rozloučil jsem pochopila že je to asi má babička.Děda řekl: Měj se Cecilie! No a pak jsem JISTĚ věděla že je to má pra pra a několik dalších pra babička,protože vím že se jmenuje Cecilie.

Rozhodla jsem se že se vydám za dědou.Šel do vesnice,tedy vlastně ne do vesnice on tam šel ale z vesnice šel do vauuuu,to je království. Počkat počkat proč jde děda do království.No nic i tak musím jít za ním a zjistit co tak hrozného provedl nebo provede že ho prohlašují za zločince.

Děda prošel velkou bránou měl hnědý knír a bílou košili s kšandami a hnědými kalhotami.Bylo zvláštní že dědu velkou zlatou bránou pustili protože to byl obyčejný vesničan. Ale co když ho královská rodina zná.Skusím štěstí a přijdu bránou. STÁT slečno sem nemůžete.Musím se tam nějak dostat,ale jak.Najednou mi něco zamňouká do ucha a já se hrozně leknu. Uf je to jen Bella. No vidíš málem jsem na tebe zapomněla. Bella najednou vběhla k strážím a ti se za ní rozeběhlo tak jsem pochopila že mám jít dovnitř.Byla to obrovská zahrada.Někdo jde musím se schovat.

Moje kouzelné kotě.Where stories live. Discover now