Nemohla jsem se přestat dívat na Bellu. Přišlo mi že není jako všechny koťata.
Pak mi do pokoje vtrhla Eliška a já stihla Bellu schovat. Eliška řekla že potřebují pomoct s prací na farmě a že já mám jít nakrmit koně. A tak jsem šla k stájím.
Máme koně : Sparkles, Pedra ten je můj , Amádeuse a Lukyho . Luky je ještě hříbě. A tak jsem se vydala pro seno a tam najednou uvidím Bellu . Otočím se abych vzala seno a pak už Bellu nevidím . Kam zmizela? A tak jsem si s tím nedělala hlavu a šla jsem nakrmit koně.
A potom jsem se rozhodla že půjdu na procházku. Šla jsem lesem když tu náhle slyším mňoukaní. A pak uvidím jak se cizí kotě drží na větvi na strmé srázu div ještě nespadlo . Ihned jsem popadla velikou větev a šla pro to kotě nakonec jsem ho dostala zpátky na zem a ono pak uteklo. Bylo to zvláštní uteklo ještě hlouběji do lesa. Tak jsem se vrátila na farmu.
Bylo odpoledne a máma dovařila polévku . A tak jsem se najedla a z okna vidím další kotě. Vezmu pár zbytků od jídla a dám je Belle.
večer
Jdu si lehnout a v koupelně vidím další kotě. A pak se mi i o koťatech zdá. Druhého dne mi máma řekne ať dojedu na trh pro ovoce. Tak jsem si vzala Pedra a jela jsem na trh . Když jsem dojela na trh něco mě zašimralo v zástěře. A pak mi z ní vyskočí Bella a uteče.
Tato kapitola je kratší a také se omlouvám za chyby💗
YOU ARE READING
Moje kouzelné kotě.
FantasyKnížka vypráví o dívce jménem Mia a jejím kouzelném koťátku.