Làt

95 8 18
                                    


Ismételten köszönöm szépen a kihívást N_Fanni💞💞💞

Kihívottaim: Arikan0721Becca_BlackmoonBlani20030Just_KittiKerteszKingaLexHCaulfieldNightmareGale14reka0207vesztesekvikkancs0011XeniaMisablearanynapfelkelteHarambe20

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kihívottaim:
Arikan0721
Becca_Blackmoon
Blani20030
Just_Kitti
KerteszKinga
LexHCaulfield
NightmareGale14
reka0207
vesztesek
vikkancs0011
XeniaMisable
aranynapfelkelte
Harambe20

(Mivel tudom, hogy vannak olyanok akik nem teljesítenek kihívásokat, ezért természetesen nem kötelező!)


13 tény magamról:

1. Nagyon szeretem a farkasokat(regényem, novellàm, és festményem főszereplői is voltak már).

2. Félek mások véleményétől, mert szeretnék megfelelni mindenki elvárásainak.

3. A korom első számjegye 1, a második pedig a második (legkisebb) prìmszàm.

4. Utálom a matekot.

5. 6 éve írok verseket, és 4 éve regényeket.

6. Rengeteg sportot kipróbáltam már, a legjobban a western lovaglás jött be.

7. Van egy kutyusom.

8. Kedvenc idézetem: " A cél határidős álom. "

9. Sosem adom fel - kivéve a vitákban, ott mindig engedek.

10. A legjobban akkor szeretek írni, mikor esik az eső. (És az ablakomon kopognak az esőcseppek mintha be akarnának kèredzkedni ).

11. Mindig mindent túlbonyolìtok, nem egy regényt kellett felfüggesztenem emiatt.

12. Nagyon szeretem a "világűr", a "szabadság", és az "álom" témát. Mármint írni.

13. Nagy szenvedèlyem az írás: csak erről tudok beszélni, illetve folyton az írással kapcsolatos dolgokon gondolkodom. (Ebből adódóan állandóan elkalandoznak a gondolataim, ami miatt őszintén sajnálom a velem beszélgetőket😂)


Köszönöm hogy elolvastad ❤️

Kihívásaim (már ha lesz több;) Where stories live. Discover now