avagy a 3. kihívás!!
N_Fanni, immár harmadjára kaptam tőled kihívást. Köszönöm szépen, hogy kiszìnezed(nem csak ezzel) a szürke hétköznapjaimat! 😄
Neki is látok ❤️
1. Mivel itt kimaradt a kérdés, gondolom nekem kéne egyet kitalálnom, de mivel szerintem a saját kérdésünkre válaszolni teljesen felesleges,(kivétel erősíti a szabályt) így inkább a másodikra ugrok.2. Mivel nemrég csatlakoztam, és nem sokan ismernek, egyelőre az, hogy minél több építő jellegű kritikát kapjak kommentben, mert így tudok fejlődni, és hatalmas motivációt ad a további versek írásàhoz!
Később pedig a célom, hogy elérjek egy bizonyos olvasó/követő/vote számot. Ezt még egyelőre nem konkretizálom.
3. Nem tudom mennyire számít könyvnek, de a Visszatérès című versnek a legnagyobb az olvasótàbora(már ha lehet a 17-et tábornak nevezni 😂 )
4. Igen.
5. Gépen nincs fent sztorim a wattpadon.Telefonon írok, ott meg olvasok. Szóval fogalmam sincs.
6. Ezt egy másik kihívásban már említettem, nézzetek meg ott. (Csak mert egy az egyben nem szeretném leírni, egy másik kihívásban viszont kicsit fejtörősen oda írtam, és szerintem fölösleges mégegyszer ugyanazt bemàsolni. )
7. A tollam❤️
Persze egy kis papír sem árt...mindig is hagyományosan szerettem írni!8. A testvérem szinte mindig, és ennek nagyon örülök, mert ő rendkívül kritikus - és nekem pont erre van szükségem!
Kihívottaim:
Cs3ng3
Arikan0721
Just_Kitti
liliomfalvi
vesztesekTöbb embert nem szeretnék ezzel zargatni, és persze ennek a pár embernek sem kötelező!
Köszönöm, hogy időt szakítottàl erre a bejegyzésre! 😊
YOU ARE READING
Kihívásaim (már ha lesz több;)
Random" A kihívás azt jelenti hogy felállítanak nekünk egy lécet, amit meg kell ugranunk, úgy, hogy àtlèpjük a saját magunk által szabott határt. Az, hogy ez sikerül - e, az már egy teljesen más kérdés. " Csenge