kissmark💋 (END)

675 26 0
                                    


Taemin: Jika aku menjadimu.. Aku bakalan marah kalo milikku disentuhi.

Yoongi: Tapi gimana? Maksudku... Hyung mengizinkanku?

Taemin: Iya.. Karna aku percaya padamu yang kau bisa menjaganya (senyum)

Yoongi: Wah gomawo!

Yoongi memeluk Taemin. Taemin membalas pelukan tersebut..

Taemin: Kau menginap bukan? Tidur di kamar Jimin.

Yoongi: Baiklah..

Taemin: Tapi jangan kasar. Aku gak mahu Adikku gak bisa berjalan. (Bisik)

Yoongi: Gak hyung. Aku mahu basic aja. gak mahu berlebihan dulu.

Taemin: Wah. Kau sangat dewasa.. Aku mahu memberitahumu yang Jimin itu sensitif di leher.

Yoongi: Hah? Hyung tahu?

Taemin: Aku dulu selalu mengodanya. Pergilah..

.
.
.

Jimin telah mencuci tubuhnya.. Dia mulai bersiap memakai baju putih polos besar sampe pahanya. Seluar? Dia mahu pake tapi dia berhenti karna terdengar ketukan pintu.

Jimin: Taemin hyung?.... Sebentar!

Jimin membuka pintu itu. Kalo Hyung kandungnya dia gak malu kalo dia gak pake seluar.. Karna kebiasaan. Dia kaget melihat yoongi yang memandang bawahnya.

Yoongi: Wa-wah.. Kau cantik...

Jimin: Hy-hyung gak pulang?

Yoongi: Gak. Aku menginap.

Yoongi menghampiri Jimin.. Jimin hanya memundur.. Hinggalah Jimin terbaring di kasur dan Yoongi menindihnya.

Yoongi: Aku akan membersihkan sentuhan Hoseok.

Jimin: A-apa? Gi-gimana?

Taemin: Adik kau gak......... Opps.. Maaf aku lupa.. Bye!

Taemin masuk ke dalam dan melihat Yoongi menindih tubuh adiknya itu. Jimin malu rasanya.. Taemin segera menutup pintu itu.

Jimin: Ish! Kenapa hyung gak tutup pintunya?!

Yoongi: Aku lupa hehe.. (Senyum)

Yoongi mulai mencium, menjilat, menghisap cuping Jimin. Jimin hsnys menutup matanya. Dia berusaha menahan desahannya.

Yoongi: kenapa ditahan? (Bisik)

Jimin hanya mengeleng.. Yoongi memandang wajah Jimin.. Jimin mulai menutup wajahnya.

Jimin: Jangan lihat! Aku malu!

Yoongi: Kenaoa kau mahu menahan desahanmu?

Jimin: A-ani! Mulutku gak mahu mendesah.

Yoongi: jinjja? (Smirk)

Yoongi mencium, menghisap dan menjilat leher Jimin hingga berbekas merah.

Jimin: Hmphhh...

Yoongi masih mahu menahan?

Yoongi membuka separuh baju Jimin dan menghisap nipple jimin.

Jimin: jangahhh.

Yoongi: lihatlah. Aku barusan memainkan nipplemu.. Tapi kau udah berantakan?

Yoongi menghisap kuat puting Jimin. Dia juga memberikan kissmark di semua bahagian tubuh Jimin.

Jimin: Ahhh ahh baikhh akh.. Berhentihhh.

Yoongi berhenti dan mencium bibir Jimin.

Jimin: uh?

Yoongi: kau pasti lelah. Tidurlah.. Aku akan memelukmu...

Jimin: Nae... (Senyum)

Love you Sunbae❤💜Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang