Hádejte co jsem údělala.
Přesně tak odhodila jsem ho a utekla.
"Mě nemůžeš utéct" dohoní mě a chytne mě za ruku a opře o zeď
"Do háje to bude asi velký problém"
Tahle myšlenka mě nutí se klepat.Nahne se k mému uchu a šeptne.
"Jde se hrát Monopoli" řekne se smíchem
Dělá si že mě prdel? Tak teď vyhrál ale já budu ta co vyhraje hru. Jsem v tom prostě dobrá.
"Jdeme" ušklíbnu se na něj a on se zamračí
"Nevyhraješ, jen se neboj" pošle mi vzdušnou pusu
"Ale jo, vyhraju a ty budeš brečet" udělám to samí. On jen zakroutí očima.
"Pche"
"tak jak chceš" nad touhle myšlenkou se musím ušklíbnout.
Po 10 min. Hledání Monopoli jsme si sedli na zem a připravili.
"Připravená prohrát?" Ušklíbne se.
"Spíš vyhrát" pošlu mu vzdušnou pusu. Opět zakroutí očima.
Po 39 min. Hraní vyhraju.
Jsem říkala že jsem lepší. Teď mě ani nezajímá že je pozdě večer. Popravdě za chvíli bude půlnoc. A Noaha jsme slyšeli jen dvakrát vzdychat. Tak že nám je jasný že si vzal nějakou trubku a začal.😂(no comment 😂)"Ty svině" OH že by se nám Pán Gallagher naštval?
"Jsem říkala že jsem lepší a navíc....." Nahnu se k jeho uchu a šeptnu.
"Jdu spát" usměju se na něj a vstávám.
"Tohle ti nedaruju" řekne a stou větou vstává.
"Si mě chyť" pošlu mu vzdušnou pusu a zašklebím se. On to vzdá a jde do svého pokoje.
Zbabělec
Když vejdu do pokoje kde je Noah tak nevěřím svým očím.....
Noah Snap spí. A já si myslela že tu trubku bude prcat do rána😂.
Lehnu si vedle něj a roztáhne ruce tak aby jsem se k němu přítulila.
Samozřejmě že jsem to neodmítla. U něj se mi spí vždycky nejlíp. Ale nic se mezi námi nestalo! A kdyby jo. Tak bych neříkala že jsem panna u té hry.
Mezi mýma myšlenkami jsem usnula s klidem. A myšlenky nechala někde na Jižní části Americky.Ráno
Sluneční svit mi zabíjel oči tak jsem se otočila a zjistila že Noah není vedle mě v posteli. Je mi to celkem jedno. Vstanu obléknu se do něčeho normálního a jdu na snídani.
Po cestě narazím na Hannah a jdeme spolu do kuchyně ale nejdřív se mě zeptá."Jaký to je být kamarádkou kluka" zeptá se ale já nevím jak odpovědět.
"Ja nevím jak odpovědět.... Prostě já beru Noaha jako bratra. A já Aidan se známe teprve krátce je pro mě asi snad nejlepší co jsem potkala. I když jsme se bavili po internetu a volali tak o něm vím celekem dost. A co ty? Jak ses s Aidanem seznámila?" Zeptám se ale ona tak trochu ztuhne.
"Já ani nevím. Vlastně jsme byli nejdřív kamarádi. Pak jsme se dali nějak dohromady ale já ho beru asi spíš jak kamaráda. Víš jak jste si prvně volali?"já jen přikývnu.
"Tak jsem nechtěla aby si tě tak moc oblíbil. Chtěla jsem ho mít jen pro sebe ale tebe má podle mě radši než kamarádku. A tak když jste se znali teprve půl roku tak nám to prostě nešlo no tak jsem se sním rozešla. A vzal to celkem v pohodě, já se ani nedivím. A věřím že ho máš taky moc ráda a snad"otočí se ke mně a já jen ztuhnu a řeknu.
ČTEŠ
I still love you? [Aidan Gallagher] (POZASTAVENO)
RandomNatálie Grande která přišla o otce a ten ji moc miloval! Přišla o otce a ten jí řekl posledními slovy "nikdy se nestaň terčem Natalie když budu pryč vždy tu jsem s tebou a pořád tě miluju a nezapomeň na mě a najdi si člověka který tě bude milovat c...