Rozhovor s johypotterhead
Rozhovor viedla SweetReVeLuv
Vedené: 27. apríl 2021
Zverejnené: 28. apríl 2021
____________________________________________1. - Tak začneme takou klasickou otázkou - Ako si sa dostala ku grafike?
Hmm, to bylo ještě před Wattpadem. Seděla jsme takhle nad mým mobilem a chtěla jsme upravit fotku. To byl asi ten prvotní impuls. Poté jsem upravovala další fotky, ale moc mě to nebavilo. Zkoušela jsme i cosi, co se podobalo coverům, ale za nic to nestálo. Pak jsme přišla na Wattpad a začala se učit podle tutoriálů, a objevila jsme kouzlo grafiky. V tu chvíli mě to chytlo.
To je zaujímavé, väčšina ľudí začala s grafikou až na Wattpade.
Souhlasím, většina lidí. Ale já v žádném ohledu nezapadám do škatulky 😅
To je dobre xd
2. - Tým prechádzame k druhej otázke - Ako dlho sa venuješ grafike, či grafickému dizajnu ako takému?
Hmm, něco přes dva roky to asi bude. Teda jestli se ty prvotní díla dají jako grafika počítat 😂
3. - Chcela by si sa niekedy grafike venovať profesionálne?
Ne, nechtěla. Je to příjemný koníček, to určitě, ale profesionálně bych se grafice věnovat nechtěla.
4. - Keďže sa v grafike už nejaký ten čas pohybuješ, je niekto, koho berieš ako svoj vzor?
Vzor úplně ne, ale jedná se spíš o inspiraci. Je to TatianaLambent. Má opravdu špičkové covery, a já z nich části čerpám inspiraci (nekopíruju). Jednou bych také chtěla takové kvality coverů dosáhnout.
Jasné, chápem ^^
A určite sa ti to čoskoro podarí dosiahnuť :)5. S ktorými programami a aplikáciami pri tvorbe grafiky pracuješ? A používaš počítač, telefón, alebo prípadne iné zariadenie?
Používám Photoshop CS6. Je to úžasný grafický program. Pracuju přes svůj notebook, a občas si něco nakreslím či dokreslím přes tablet, a to přes Ibis Paint X.
6. - Teraz prejdeme k zvláštnej otázke - Pomohla ti táto situácia v grafike, či už časom alebo inšpiráciou?
Ano, pomohla. Jelikož hodně píšu o beznaději, lepší se mi pak do coveru vloží. Taky si cover můžu promyslet - mám na to dost času. Do každého coveru vkládám skrytý výraz. Každičký cover obsahuje kouskem mé duše - a to jen díky tomu, že vím, jak jí tam vložit. Protože na to mám čas.
Tak to máš super, reálne ti závidím xd
7. - Máš rada presné zadania, alebo skôr obľubuješ improvizáciu?
Improvizace. Není nic lepšího než se přizpůsobit situaci a udělat si vše podle sebe.
Súhlasím ^^
8. - Máš so svojou grafikou nejaký špecifický cieľ? (napríklad navrhnúť obálku na nové vydanie tvojej obľúbenej knihy,....)
Ano, mám. Chtěla bych vytvořit cover na svou knihu, se kterým bych byla na sto procent spokojená.
Tak ti prajem, nech sa ti to splní, i keď sama viem že najhorší kritik si je človek sám.
9. - Už si prekonala niečo ako grafický blok? Ak áno, čo ti pomohlo?
Ano, překonala. Nejvíce mi pomohla jedná objednávka na profilu, kterou jsme musela vyřídit. Dívčina (A_Aobby_A) mi řekla že je to nádherné. V tu chvíli mi najednou má grafická tvorba začala dávat smysl.
To je milé :310. - A prichádzame k poslednej otázke - čo si myslíš o svojej grafike?
Shrnu to pár slovy: Může to být lepší. I když si myslím, že mám pěknou grafiku, je pořád co zlepšovat.
Mne sa tvoja grafika páči, máš svoj vlastný štýl a to mám rada ^^
Takže, ako sa ti páčil rozhovor? (môj prvý xd) A chcela by si čitateľom niečo odkázať?
Rozhovor se mi moc líbil ❤️. Ano, a to nikdy se nevdávejte! Běžte za svými sny!
____________________________________________
Krásne slová nakoniec ^^
Dúfam, že ste sa cez tento rozhovor mohli o tejto nadanej grafičke niečo viac.
Jej tvorbu nájdete na jej profile v grafickom portfóliu menom Caleum.
ČTEŠ
Roka Interviews (ZAVŘENO)
RandomChtěl bys zviditelnit svou grafiku? Jsi připraven na záludné otázky? Pokud ano, neváhej, a otevři tuto knihu! ♡ (ZAVŘENO)