Ani_from_hufflepuff

67 16 7
                                    

Rozhovor s Ani_from_hufflepuf viedla SweetReVeLuv

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Rozhovor s Ani_from_hufflepuf viedla SweetReVeLuv

Vedené: 4. máj 2021
Zverejnené: 11. máj 2021
____________________________________________

1. - Tak začneme klasickou otázkou - ako si sa ku grafike dostala?

Noo, to bylo tak. Našla jsem profil úžasné holčiny Very_cz a zalíbila se mi její grafika a její cover game. Tak sem jí dala follow, protože jsi ho zasloužila.
Potom mi do sz napsala jestli se nechci připojit do její soutěže. Já jsem jí řekla že klidně a zeptala jsem se, jakou aplikaci používá.
Světe div se byl to Picsart ❤️. Tak jsem si ho stáhla a od té doby mám zalíbení v grafice.

2. - A ako dlho sa teda grafike venuješ?

Cca od 1.2. tohle roku.

3. - Ktoré aplikácie pri tvorbe používaš?

Hlavne Picsart a na text Phonto.

4. Chcela by si sa grafike neskôr venovať aj profesionálne?

Asi ne. Já netvrdím že je moje grafika hezká. Mě jenom baví ji dělat a přemýšlet nad tím kam dat jaký obrázek.

Zaujímavé zmýšľanie o grafike :)

5. Je niekto, koho v odvetví grafiky berieš ako svoj vzor?

Asi Pauli_Black Knihomolka_11 a vlastně všichni z _roka_graphics_.

Tak to ti musím v mene nás všetkých poďakovať, sme poctené <3

6. Teraz prechádzame k zaujímavejším otázkam - Aký najdlhší čas ti trvalo vytvoriť nejaký grafický kúsok?

Asi třičtvrtě hodiny. Čtvrt hodiny hledání obrázků a půl hodiny dělaní koláže.¹

7. Je na grafike niečo čo nemáš rada, nerada robíš alebo robiť nevieš?

Nerada asi ořezávám osoby. To mi přijde strašně těžké.

8. Podporujú ťa rodičia v tvorbe grafiky?

Ani moc me. Jim se spíše líbí moje fotky co vyfotím. To mě asi baví víc než grafika.
Ale když jim něco ukážu tak mě pochválí a řeknou že je to hezké.

9. Tak už sme na konci a ja sa ťa spýtam klasickú otázku - Čo si myslíš o svojej grafike?

Není úplně nejhorší ale není taký nejlepší. Nějaký střed.

Na to koľko sa grafike venuješ si na tom podľa mňa dobre :)

Tak ako sa ti páčil rozhovor, chcela by si čitateľom niečo odkázať?

Rozhovor se mi velmi líbil!
Mějte že moc hezky a užívejte dne ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

____________________________________________

A tu sa končí rozhovor s nielen skvelou začínajúcou grafičkou, ale aj talentovanou fotografkou.

Jej grafiku, ktorá sa zatiaľ skladá len z koláží, nájdete na jej profile v knižke nesúcej názov rádoby grafika.

¹ táto konkrétna koláž je tá nachádzajúca sa v tretej časti vyššie spomenutej knihy

Roka Interviews (ZAVŘENO)Kde žijí příběhy. Začni objevovat