Yemek teklifini kabul ettim çünkü ona yakın olmak istiyordum. Onun gülümsemesi beni deli ediyordu . Her hareketi tahrik ediciydi.(ben aklımdan bunları geçirirken bir sesle irkildim)
-Y/N aşağıya inip kapıdan yemekleri almamız gerek .
- ah tamam suga.
pratik odasının kapısından çıktık o asönsere ben ise merdivene doğru yürüyordum.
-hey nereye gidiyorsun
- merdivenlere
- e asönsör ?
-ben asansöre binemiyorum .Sen asönsörle git ben merdivenle inerim.
-olmaz öyle . belki yanında ben olursam asansör kullanabilirsin
-bilmem ki yapabilir miyim
m- merak etme ben yanında olucam eğer korkarsan elimi tutabilirsin
(bunları dediği an çok heyecanlı ve çok korkmuştum)
-tamam o zaman dedim ve asansörün kapısının önüne doğru yürüdüm ve kapının önünde durup derin bir nefes aldım. çok korkuyordum
- Y/N korkma ben yanındayım dedi ve bana elini uzattı elini tutuğumda sanki dünya benim oldu sandım . Ama hala çok korkuyordum sadece iki kat aşağıya inecektik ne olabilirdi ki .
Asansöre bindik ve suga düğmeye bastı o ses beni çok ürkütmüştü ve gözlerimi kapattım ve derin nefes aşmaya çalıştım suga elimi tutup sıkıca kavradı nefes alıp verişlerim derinleşiyordu suga başımı kavrayıp göğüs üne yasladı ah gerçekten çok güzel kokuyordu ve artık hiç bir şey düşünemiyordum asansörün durduğunu bile fark etmedim .
- Y/N , Y/N
- hmm
-geldik hadi aç gözlerini
-geldik mi? başardım mı yani? (heyecanla suganın boynuna atlayıp sarıldım)
-evet başardın
- sen olmasan yapamazdım. Ama tek başıma yapabileceğimi sanmıyorum.
- hadi gel yemekleri alalım sovumasınlar.
-tamam (ah çok heyecanlıydım)
yemekleri aldık suga ile beraber yedik o gün çok güzel geçmişti. birbirimize dahada yaklaştık ama arkadaş olarak
... (1 ay sonra )
şirkette işe başlayalı tam bir ay olmuştu herkezle iyi anlaşıyordum hatta jimin ile de arayı düzeltmiştim suga ile de daha yakın arkadaş olmuştuk. Ama suga son günlerde garip davranıyordu. İçip beni arıyordu gece gidip onu bardan almamı istiyordu son 3ngündür her gecem böyle geçiyordu. ve onun ailevi sorunları var sanmıştım ama sanırım sevdiği bir kız varmış JK ile konuşurken duydum . Onu sevmeme rağmen benim yanımda başka bir kız için acı çekip sabahı benim evimde ediyordu çünkü gecenin köründe beni arıyordu bende mecburen kendi evime getiriyordum. bu bana çık acı veriyordu gerçekten .
...
Soo min ile odada çalışıyorduk jin gelip yemek yiyoruz hadi aşağıya gel dedi . Akşam yemeği yiyorlardı. Tamam diyip jin in ardından gittim. Pratik odası bizim yemekhane olmuştu . yemek yerken gözüm sürekli sugaya kayıyordu çünkü acı çektiği belli oluyordu kim için bu acıları çekiyordu ben ona sahip olmak istiyordum o ise başka biri için acı çekiyordu ve soluğu benim yanımda alıyordu .
...
doyduk ve şimdi içelim dedi JK herkez onaylayan için bende onaylandım. JK herkeze 1 bardak verdiktan sonra şişe boşalmış ve jimin duğruluk - cesaretlik oynayalım dedi .
ben kabul ettim çünkü eğer suga bana çıkarsa kimi sevdiğini öğrene bilirdim .
...
biraz sarhoş olmuştum jk döndürdü ve suga çıktı jk bana bakarak sevdiğin biri var mı dedi
suga da evet dedi evet dediği an kalpim param parça olmuştu jk adı ne dedi suga tam söyliyeceği sırada jimin tek soru hakkın vardı jk kullandın şimdi şişeyi bana ver dedi
bardakta kalan içkiyi birden kafama diktim ve ben gidiyorum dedim soo min beni eve bırakmasını istedim
...
eve geldim bir kahve ve soğuk bir duş alıp yatağıma uzandım saat 23:30 du biraz uyumak için yastığımı düzeltim içkinin etkisi hala üzerimdeydi kafamda suga bugün beni bardan al diye arıyacakmı acaba düşüncesi vardı aklımdan bu düşünceler varken uyuyakalmıştım
...
telefonumun çalması ile uyandım ve arayan suga idi telefonda barmen çıkıp arkadaşınızı götürün diyip kappatı üzerimi değiştirip bir taksiye atladım ve gittim çünkü bende sarhoştum(biraz)
bara gidip sugayı aldım taksiyle eve gittik . Sugayı yatağıma attım ve sadece oradan çıktım kapının önünde ağlıyordum .