Prolog

2.8K 157 36
                                    

Cześć, moje drogie Whyski!

Oto nowa książka! Zapraszam!

Miłego czytania ✨❤️


03.09.2023r. prolog poprawiony.

******************

    Świat nieustannie się rozwija, z roku na rok, nasza cywilizacja jest coraz bliżej rozwiązania wszystkich, tajemnic istnienia człowieka. Z każdym dniem technologia, pnie się w górę, a nasze życie, staję się bardziej komfortowe.

Ludzie powoli zaczynają dzielić się na odrębne warstwy społeczne, każda z nich ma inne idee, oraz swoje wymagania, każda z nich chce być u władzy. Zaczyna się wojna, społeczeństwo walczy chcąc dla siebie jak najlepszych warunków do życia. Rasa ludzka, staje pod znakiem zapytania, jest na granicy wymarcia. Naukowcy, podają sobie ręce, chcąc naprawić błędy przeszłości, rozpoczynają badania, oraz testy, w końcu udaje im się stworzyć idealną hybrydę.

Jest rok 3222, rozpoczyna się nowa era, Era wilkołaków.

_

Ludzkość została podzielona na hierarchie: Alfy, Bety i Omegi. Alfy będące najwyżej, są wysoko postawionymi osobistościami, są nimi najczęściej mężczyźni, bardzo rzadko zostaje nimi kobieta. Betami staje się największy odsetek ludzi, mogą być nimi zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Omegi są najniżej w całym trójpodziale, większość praw dostały kilkanaście lat później, po strajku. Omegami są kobiety, oraz bardzo mała liczba mężczyzn.

_

Życie w szkole z internatem, nie należało do łatwych, przeważnie, gdy ukrywało się swoją drugą płeć. Harry Parker był bardzo rozsądnym siedemnastolatkiem, miał kilku przyjaciół, dobre oceny, oraz nienaganne zachowanie. Uczył się w prestiżowej szkole, z internatem- Harwardzie, mieszkał z wujami, Raul'em i Ethan'em oraz ich dziećmi Nicol i Peter'em, miał wygodne życie, nawet kilkoro wrogów, którymi się specjalnie nie przejmował, nie zatruwało mu tych dobrych chwil.

Harry, miał grupkę przyjaciół, każdy z nich był inny, miał zalety i wady, nie miał on przed nimi tajemnic, każdy z jego znajomych, wiedział o całym jego życiorysie. Był jednak jeden fakt, który Parker zawsze tuszował, nie dzielił się nim z nikim, oprócz najbliższej rodziny, żaden z jego przyjaciół nie znał jego tajemnicy.

_

Jest Alfą stada, przyszłym królem Wielkiej Brytanii. Można by pomyśleć, że jego życie było usłane różami, służba, pieniądze, władza, pałac, jednak ile można żyć według etykiety i zasad? Książę postanawia poczuć trochę wolności, nie chcąc, aby dobre imię jego rodziny zostało splamione, zaczyna kłamać, jego tajemnice, zaczynają wciągać go w ciemną otchłań.

Alfa, która ukończył siedemnaście wiosen, według praw, powinna odnaleźć swojego przeznaczonego partnera, książę, zostaje wplątany w narzeczeństwo. Razem z przypisaną mu partnerką, szukają nowych rozwiązań, zagłębiają się w kłamstwa, a ich tajemnice wychodzą na jaw.

_

Tajemnice i kłamstwa są jak magnesy, przyciągają ze sobą nowe, groźniejsze, coraz mniej realne. Każdy z nas, ma swoje sekrety, każdy chodź raz skłamał, życie człowieka nie byłoby pełny, gdybyśmy tego nie robili, jednak czy zawsze należy podążać tą ścieżką?

Kłamstwa niosą ze sobą wiele skutków ubocznych, a przez tajemnice możemy zatracić się w pustce. Co byś zrobił, gdyby twoje życie nie miało by już sensu, bez tych dwóch czynności? Poddałbyś się? Czy jednak walczył?

************************

Dobry wieczór, moje Ogniste Whyski ❤️

Witam w nowej książce! Przepraszam, że rozdział taki krótki, lecz zaczynam liceum i nie mam totalnie pojęcia o organizacji, mam nadzieję, że mi to wybaczycie!
Jak podoba wam się, kontent, opis, czy po prostu pomysł na książkę?

Taca na opinie ---> _________________________

Dzisiaj to tyle! Widzimy się w sobotę!

Do zobaczenia 😘

Wasza
Kala_malfoy ✨💚🐍

Tajemnica Alfy ~drarry~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz