Sorry geng lupe nk tulis next chapter
Aku pun tggu tc yg sedang mmbuat air itu..
5minit kemudian smpi tc mmbwk air teh aisTc:nah air..minum smpi habiss..
Aku: okey
Aku pun borak ii dgn tc smpai bab seks pun kiteorag borak..tpi tc mcm xnk layan aku bab seks tuu..
Tc bngun nk ambik kertas atas meje tu smbil menungging and aku pun bngun jugak sbb xthn dh nafsu tngk bontot die tuu..and aku peluk die dri blkg..tc terkejut..
Tc:ehh knpe dgn awak ni syakirr..lepaskannlaa
Aku:sye nak tc..
Tc: knpe nk syee pulak sye ni isteri org tauu
Msih dlm pelukan...tc msih ingin melepaskan pelukan dri aku..
Aku: sbb tc cantik mantap maniss sbbtu sye nk tc sye dh lame perhatikan tc..
Tc:lepaskanlaaa syee
Aku lepaskan pelukan dri bdnnye
Tc:kau tu anak murid aku tau syakir..(nada agak meninggi)
Aku:yee tahuu tpi sye sukekan tc sye nk tc..sbb tc mmbuat sye jdi bernafsu..please tc sye nk kiss bibir tc yg cute tuu..(mintaku yg x berlapik)
Tc:xnkkkk..awak plajar lagi kite bukn muhrim
Aku:bialah nk merase jugak..
Aku terus mencium bibir tc ku ituu smbil aku meramas bontotnye yg pejal itu lagipun padat..die msih menolak ii tpi lame makin lame die membalas ciuman aku...mungkin die sudah bernafsu..aku msih bercium bibir dgn die dgn penuh bernafsu sbb aku dh xthn dgn diee lagii...
Tc: budak lagi dh pndai buat org eahh..
Aku: vdeo bluekn adee kt telegram sye tngklaaa
Aku cium balik bibir die..and aku turun ke buah dadenyee mengomol ii teteknyee..die bukak tudungnyee ituu..
Tc: sye xnk buat mcm nii tpi sye....
Aku:sye apee sygkuu..
Tc: tpi sye bernafsu awak kiss bibir syee ramas ii punggung syee syee xboleh tahan dhh..
Aku dpt rsekan lampu hijau sudah diberi olehnye untuk aku menerokai tubuhnye pade ptg ituu...
Aku:sedapnye bauu tetek syg nii...lagi stim dpt bauu...
Tc: pndi ii jee bau tetek org eahh kau nii syakir...kecik ii dh pndai..arghhh..uhh pelan sked..syakir..
Aku:suuttt ii (bau teteknye dri luar baju)
Aku mintak izin dgn tc nk bukak bajunyr..die terus mmbukak bjunye dgn pnts skli...aku bukak bju aku skli..Tc:jgn gelojohh sngt yee anakkuu sayang..
Aku:baiklah mummyku syang..
Aku mmbuke branyee dan terselahlah due gunung yg pejal ituu...putingnyee pink ii coklat gituu...walapun sudah bersuami dn anak tpi msihh mntp
Tc: suke tngk tetek sye ni eah
Aku:bukn stakat suke tpi mengliurkan sye lagii sygku..
Tc:pndai eahh gode org..
Arghh....ussssssss...arghhh....usss arhhhh rengekkan tc..aku yg mengisap teteknyee dgn bergituu rakus sklii...
Tc: usss sedapp sygg lagii sygg isap lagii teteknii usss arghhh arghhhh arghhhh arghhh...
Aku isap teteknye smbil mengigit putingnyee..
Tc: arghh!!!sedap syg tpi sakitt sloww laaaa sked skit laaaa
Aku:sabar syg sikit jee sakit tuu...
Tc memegang adik aku yg sudah mengeras dri tdii...
Tc mmbuke sluar aku dn boxer aku..dn tersembulaa btg bersaiz 5.5inci ituu..pdnlaa dgn umur aku annTc:oh my god...pnjg nyee btg awak bru 16 tahun tpi besardiee uhhhh....mengnaikan nafsu sye nii...arghhh...
Aku: biase jee mcm nii
Tc twrus turun dri meje...
Aku: isap btg sye tc..
Tc: eee sye mnelaa pndai isap btg...jilat pale boleh laa..
Aku mengajar die isap btg..
Aku: ala mcm makan aiskrimlaa tpi ni sedapp..
Tc: tahu jee makan aiskrim tuu xpelahh awak ajar yrr sygg...
Aku pun ajar..tpi awalnyee mcm kekok sbb xpndaikann mkin lame mkin sedapp..aku yg msih di awang awangan merasakan nikmat diisap btg oleh cgu aku sndiri..
Tc: usss besarnyee btg awaknii sakit bibir sye nk bukak luas ii..
Aku : hehehe
Usttttt tc merengek kesedapan..slme 10 minit jugak die isap aku pun nk menarik die bngun tpi die msih menikmati btg terune aku ini...aku pun pkse die bngun dn aku melihat matenye sudah kuyu kesedapan..aku pun bukak sluar tracknyee dn melihat spendee berwrne maroon ituu...basah lecunn spendernyee...
Aku:syg dh berair terukk laaa iish ii..
Tc: awaklaa buat sye mcm nii dh bsh teruk dhh
Aku pun bukak spendernyee dn nmpklaa alur pepeknyee yg tembam ituu...aku pun mengosok pelanhan pepeknyee itu.tc merengek kesedapan..arghh arghhh arghh pnjg rengekan diee tuu gengg aku makin stim...
Tc mengajak aku ke bilikk..
Next chapter
YOU ARE READING
teacher hazrina
Randommengisahkan aku(pelajar)dan teacher hazrina di suatu sekolah di malaysia..bace dan follow.