Kejadian selepas bab lepas

325 1 1
                                    

Minggu ini adalah minggu pulang ke rumahh..budak ii lain happy nk balik sbb cuti slame seminggu sempena cuti raye cina..aku happy jugakk sbb boleh kluar penjara nii.hahahahaha bagi sape ii pernah ddk asrama yg wardennye selalu naik dorm mmg panggil penjara....tpi ddk asrama best boleh knl org itu mcm mne blh study group..haa gituu..

Pada hari khamis,hari terakhir sekolah..aku berjumpa tc hazrina untuk menghantar buku ii yang diminta untuk disiapkan..aku mengumpul buku ii dri classmate aku dn menghantar buku tersebut di bilik tc hazrina..bilik tc hazrina ni jauh dri bilik guru sbb die ketua bhase inggeris...and die ddk bilik tersebut..aku menghantar buku ii itu keseorangan..

Aku mengintai bilik tersebut adakah tc kesayangan aku itu ade atau tkde..aku lihat tc hazrina tngh menaip di laptopnya..lalu aku memberi salam dan tc menjawab dgn bergitu syahduu...aku masuk membuka kasut dan menuju ke mejanya ituu..tc melihat mata aku dgn penuh tajam..aku trase takut..lalu tc berkata..

Tc:eh syakir...ingt spe tdii..hihihihi..

Aku: ye sye laa nii xkan hantu..hahahaha

Tc:amboii pandai bergurau....eh btw minggu ni lastkan skolah minggu dpn cuti..

Aku:haah..why?

Tc:ouhh xdepapelah...xdptlaa rse slame 1 minggu..

Aku:rase ape plk...

Tc: buat ii tnye pulak diee..die dh rase kite aritu boleh die tnyee lagi erk..(menjeling aku dgn prasaan agak marah)

Aku: hehehhe jangan marahh sayangkuu...olololo dh tuu nk buat mcm mne dh skolah bgi cuti nk buat ape lagi xkn nk bangkang pulakk..

Tc:yelahh...(nada merajuk)

Aku: dhtuu xkn sye nk ddk umah tc..

Tc: ddk jelah..bukan ade spe ii..

Aku: hbistu suami anak ii kt mne pulak..

Tc:die ade jee umahh...tpi sye je xde umah..sye nk pergi khusus motivasi bhse inggeris..3 hari 2 malam..kt resort indah...

Aku:ouhh lpstu xkn sye nk ikut tc..(sje buat ii tnye)

Tc:kalau awak nk jum lerr sye ambik kt umah awakk nnti sye cakap jelah gan mk ayh awak ade khusus tuu...

Aku:yelahh..dh kalau sye ikut sye dpt ape..

Tc:bnyk tnye pulakk die nii ikut jelah syee..luse sye ambik awak..

Aku:yelah ii

Aku menghampiri tc lalu ku cium bibirnya itu tc membalas dgn baik..dan die sempat menepuk bahu ku smbil ketawe...

P

tg itu aku pulang dan tdo jelah kt umah x buat ap ii
Sampaila hari yang di tggu iikan tc mengambil aku pde pukul 9pagi..dn die memberi tahu mk ayah aku untuk ke khusus dn mk ayahh aku terima..aku trase happy dlm hati...lalu mmbawe beg msuk dlm kereta nye itu volkswagen mk7..maklumlaa suami kje pegawai petronas..
Perjalanan mengambil mse 2 jam lebih untuk sampai di resort tersebut..keadaan agak sunyi dalam kereta hnye mendengar suare exzos dn radio..
Aku bertnye tc bhawe suaminya xtnye ke pergi gan spe ii die bgithu die pergi dgn aku(anak muridnya)suaminya mengizinka..aku memegang peha tc dgn lembut..tc tidak mengelak aku mengurut ii pehan kirinya itu aku mendengar tc mendengus perlahan aku bertnye tc okey x die kte okey jee..tibe ii aku dgr suare tc "arghhhh"aku lepaskan tngn ku dri peha nya lalu biarkan tc memfokuskan perjalanan kami...tc membetulkan nafasnya..btw tc memakai tudung satin rosegold,baju kemeja putih agak longgar..seluar slack hitam..mmg jage pakaiannye die luar tpi di rumah mmg stim abis kalau tngk..hahshshshshhshshs

Smpi di resort kami check in dan masuk bilik..belum ape ii tc menarik tngn aku ddk atas katil..beg ii pun belum letak di atas tmpt disediakan..tc mencium bibirku dgn penuh selera..aku menyambut dgn layanan mantap..lalu aku mrmbuke butang kemeja tc satu persatu smbil bibir kami bersatu..lalu aku terlihat bra berwane krim bercorak bunge ii kecil di situu..aku merapatkan bdn ku lalu membuke klip bra nye dan mencampak di tepi....dan terselahlaa tetek yg gebu pejal dan putingnya pink ii coklaynya ituu...lalu aku mengisap teteknya itu dgn penuh berselara dn bau peluh bercampur minyak wanginya ituu...bau minyak wangi scandelious..betul atau x ejaannya tuu hahahahah...tc mendengus kesedapan..aku mengisap teteknya dgn selang seli..tc ddk dipangkuan aku smbil aku mengisap teteknya dan tngm ku meramas ii punggung mantapnye itu...tc tidak berhenti merengek."arghh kirr arghh lagi isap lagi arghh"aku smkin bernafsu mendengari suare kepitnyaa ituu dan membuka bajuku dan membaringkan tc di atas katil..aku membuke seluar dalam ku..dan tersembul laa btg muda bersaiz 5.5 inci dan aku membuka seluar slack tc dn melihat pantiesnya itu sudah bashah lencun...aku menarik pantiesnya dan nmpk tc sudah cukur bulu pepeknya ituu...aku bertnya pde tc adakah sudh lame die mengluarkan air mazinya itu..lalu die berkate ye sejak aku pgg peha smbil mengurut ii dlm kereta tdi...aku pun apelagi mahkota yg ku idamkan..hidung ku diletakkan di hujung bibir pepekny3 lalu mengesek ii membau pepeknya yg mengairahkan ituu...aku menjilat pepek tc slame 10 minit dgn rakus..tc klimaks dn memncutkan air mazi nye itu di muke ke ku..abis muke aku kene pancut...tc ketawe kecill...aku jilat lagi pepeknya dn tngn ku meramas teteknyaa sebelah kirii...2 kali tc klimaks dgn care menjilat sje..batang aku sudah menegang dgn sempurna dn aku meletakkan btg ku di hujung bibir pepeknya dn mengesek ii pepeknya tc merengek..."arrhh syakirr sedapnyaa arghhh lagii buat lagii sedap sayangg ushhhhh sedapp arrhhh sayangg masukkn btg sygg tuu dlm pepek syg niii xthn dhh syg buat mcm tuu..arghhh esttt arghhhhhhhhhhh...aku kangkangkan kakinya dn aku pun masukkn btg ku ini aku membiarkan berendam dn memulakan sorong tarik secare perlahan ii dan tc bernafas dgn kuat tngn nye meramas rambuy ku...slame beberape puluh minit aku mendayunh secare perlahan..aku melajukan dayungan aku...arghh arghh arghh arghhh arghhh arghhh agrhhh lagi lagi laju lagi laju lagi lagii sayangg...aku dpt rse tc klimaks dn membanjiri btg ku yg berada dlm pepeknya ituu trase seperti btg ku dimandikan dgn air paip kerana air mazinya lju dn bnykk...aku mengeselkn biji kelentitnya dgn tngn ku...aku melajukan dayungan..suare tc sudah x jelas..slame dkt 40 minit aku mendayung secare tc baring aku di bucu katil..aku menonggengkan tc dn melettakn bantal di bwhnye dn menyuruh tc menonggeng kerne aku nk buat doggiestylee...bontot tc yg besar malah mantap ituu mmg mmbuatkan aku ingin gigit ii jee...aku suruh tc tinggikan tonggengannye ituu...lalu aku menyumbat btg aku dgn ganas terjerit ii tc aku membuat sedemikian...aku laju kan dayungan tc arghh arghhh arghh...sayanggg lagii ii syg nk smpi nii...dkt 5 kali tc klimaks pade wktu ituu...airnya mcm xde penghabisann bnykk jee airnyaa...akubpun nk smpi klimaks...dlm 2 3 minit aku nk pncut aku meramas ii teteknya dn melajukan dayungan dn aku sentak dlm ii dn memancutkan dlm pepeknyaa...tc ternganga dn kejang sbb aku pncut dlmnye....aku rendamkan btg ku dlm pepeknyaa....dn beberape minit kemudian aku mencabut btg ku..dn lihat air mani ku dgn air mazinya keluar dgn bnykk...aku keletihan dn baring sblh tc..tc memelapkan matenya dn meredkan nafasnya ituu..dn kami tido berpelukann...aku tngk jam sudah pukul 4 ptgg..kami smpi di resort ini pukul 12....aku berase sngt letih melayan guru kesayangan aku ini...aku bru ingt tc xisap btg aku pun..akubpun lelap..tc dh nyenyak tdo....

Aku bngun dn tibe ii trse btg ku di pgg..tc mengisap btg kuu dgn rakuss...aku lihat jam pukul 8 malam...aku masih mengantuk...aku bgithu tc laparr..lapar nk makan tc ...smbil ku gelakk ii...kami melanjutkan aktiviti sorong tarik mlam itu jugakk....tpi kli ni tc yg tunggang aku sbb aku ingin menjadi raje mlm ituu hahahahs..tc memsukkan btg aku dlm pepeknya....akuu bring dn tc di atas die cangkung ...di menghenjut dgn laju aku meramaskan teteknya ituu....perghhh kalau korang ade tmpt aku mmg bapak arr mmg syok gilee..aku terjerit kesedapan sbb tc menghenjut smbil mengoyakan bontotnyaa ituu....die pncut brpe kali 3 4 kali jugakk mse tuu aku tngk jam dkt pukul 10...aku nk pncut dhh nii aku suruh tc lajukam lagi dan aku pun oncut lagi dlm pepeknya die terus memeluku...kami tersadai smpi esok pgi dn tc bngun pade pukul 6 pagi dn bersiap ii untuk program motivate die tulaa...aku tdo smpailaa ptgg...aku bngun dn bersihkan bdn..aku sngt lapar..aku kluar bilik dn mencari mknn di luar resort tuu dn blik ke bilik dn mkn..pade mlm ituu tc ade program mkn ii aku ddk lam bilik smbil maij fon...tc blik dlm pukul 10 dn kami terus tdoo kami tdo xpakai ape ii pun...mybe tc sngt letih kut smlman beromen pstu pgi tu ad program pulakkan so aku xnk lebih ii pde hri tiuu dn aku hnye meramas teteknya dlm keadaan tc tdo...esokkan tc bngun dn tinggalkn aku slagi lagi..dn mlm itu kami beraksi dak

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 29, 2021 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

teacher hazrinaWhere stories live. Discover now