1.évad 3.rész

403 7 0
                                    

❗️EBBEN A RÉSZBEN TRÁGÁR SZAVAK IS ELHANGZANAK❗️

🟪Chloe szemszöge🟪

Mindenhol piás üvegeket és seggrázó libákat látok.....igen, itt még nem gondoltam ,hogy egyszer közéjük fogok tartozni.
Elindultunk  befele,azt sem tudtam mit kezdjek magammal ennyi ember között,mire Jenny egy koktélt a kezembe nyomott.
-Ezt idd meg és lazulj el-kacsintott ,majd otthagyott és elment táncolni.
Hogy mi a büdös franc? Elhozott bulizni aztán itt hagy? Vagy csak azt akarta,hogy előbb ellazuljak a piától és utána önszántamból menjek oda? Na mindegy fogalmam sincs.

Leültem egy viszonylag üres fotelbe,csak egy csókolózó pár volt mellettem,ami abban a helyzetben jónak számított,hogy egy ilyen helyet kifogtam,majd elkezdtem kortyolgatni a Martinimat. Ez akkor még nagy koktélnak számított nekem.

De ekkor éreztem egy simogatást a vállamon.Megfordultam. Egy helyes pasi volt az , nagyon ismerősnek tűnt , talán a suliban jár. Odaszólt hozzám :
-Oh hello cica,remélem nem zavarok.
-Ömm,nem gyere ülj le nyugodtan-kicsit kínos volt ez a beszédstílus de már megszoktam hogy ebben a világban már mindenki ilyen gáz szövegekkel csábít.-legalábbis remélem csábít nem csak szórakozik velem,gondoltam magamban..
-Ha nem bánod inkább elvinnélek,gyere velem-nézett meg nyomulós tekintettel.
-Persze,de mit szeretnél?-értetlenkedtem,hiszen még nem történt velem ilyesmi.
-Gyere édes,majd meglátod-majd magához húzott a derekamnál fogva és belecsapott a seggembe.Mit ne mondjak elég kellemetlen volt de egy kicsit beindultam.
-Ez meg mi volt?-kínosan reagáltam
-Mi micsoda? -Nevette el magát.
-Semmi hagyjuk,menjünk inkább.-mondtam majd felmentünk egy szobába , ahol egy nagy franciaágy fogadott.

Na ne,remélem nem az fog következni... Fú nem az nem lehet még semmit nem tudok róla,ki ez mi ez ... annyit tudok róla ,hogy egy magas fekete hajú sármos nyomulós csávó,mellesleg nem is nézett ki rosszul.
Beértünk én meg megkérdeztem :

-Mellesleg mi a neved?-mosolyodtam el.
-Nem mindegy az most?Nem a nevemmel baszlak meg.-mondta majd bezárta az ajtót és kidobta a kulcsot az ablakon.
-Hogy mivan??Te normális vagy??Engedj ki innen -rángattam a kilincset de semmi,tényleg bezárta. Ez eszméletlen,hogy vagyok ilyen barom.
-Mi az hogy megbaszol te faszfej? Mit képzelsz magadról? -ekkor már előjött belőlem az aki még sose,mindig is inkább a csendes utat választottam.
-Innen nem mész sehova drágám,úgyhogy jobb ha lefekszel az ágyra amíg ki nem kötözlek.
-Azt lesheted te faszfej! Megáll az eszem,mit képzelsz magadról?Nem tarthatsz csak úgy itt! -Itt már kezdtem nagyon feszült lenni.
-Ne is erőlködj- mondta- ,ülj le amíg szépen mondom,mert ha én kell leültesselek akkor nem lesz jó vége.-mondta kissé feszült de azért vigyorgó fejjel...- tiszta részeg,undorító.
Majd miután nem engedelmeskedtem és ültem le az ágyra egy vad mozdulattal megfogott és rádobott az ágyra majd elővett valamilyen kábeleket és hozzákötött az ágyhoz,kezeim fent voltak így nem tudtam mozdulni,majd ami ezután történt az engem is lesokkolt..

Kalandból szerelemWhere stories live. Discover now