1.évad 2.rész

417 8 0
                                    

🟪Chloe szemszögéből🟪

-Fúj hagyjál már-mondtam,bár tényleg rámfért volna valami szórakozás.
Ezt követően gyorsan magamra kaptam egy lila toppot meg egy kék rövidgatyát és elmentünk shoppingolni.
Én nem akartam valami bomba ruhát venni amit tipikusan a suli ribanccai hordanak de Jenny rám erőltetett egy rose gold-os árnyalatú ruhát , ami..... hú valljuk be elég dögös volt, melléje egy hasonló színű magassarkút.
Ő vett egy sima fekete csillogós ruhát ami nagyon passzolt hozzá,mellé a meglévő fekete magassarkúját illesztette.
Később miután hazaértünk a shoppiból,chilleztünk és megnéztük a szürke 50 árnyalatát,(közben chipszet zabálva) ami.... hát bevallom nekem nem jött be annyira de Jenny-nek annál inkább. Mindig is oda volt az ilyen típusú filmekért...ha értitek mire gondolok.

-Hé Chloe, itt vagy??-ordibálta nekem Jenny.
Teljesen kizökkentettek a gondolataim
-Ideje készülődnünk, már 18:30 az óra
-Ohh,bocsi persze itt vagyok... hol máshol-nevettem kínosan.
Ő megcsinálta a hajam hullámosra, és a sajátját kivasalta majd én megcsináltam a sminkünket ami a ruhánkhoz illett, ezután felvettük a ruhánkat és az összkép , na az.... egy szó : dög

-Anyáám -fordultam Jenny-re és ő is rám azonnal
-Na ez Chloe ez igen. Rohadt dögös vagy csajsziiii-bíztatott miközben röhögtünk mint a barmok.
-Na indulhatunk?-kérdeztem.Már este 9 et ütött az óra.
Hatalmas vigyorral kaptam a választ.
-Na még mennyireee!!!

*Odaértünk* ⏰21:16⏰

Na igen,azt elfelejtettem említeni,hogy ez egy házibuli lesz. Egy srác tartja elvileg a suliból,de azt nem tudom ,hogy kicsoda. Kicsit be vagyok parázva,vajon kik lesznek ott? Remélem megkímél a sok sulis ribanc... tudjátok kikről beszélek,minden suliban van néhány akik minden pasit kipipálnak az évek alatt,aztán ezzel uralják a sulit.
Na mindegy beértünk az a lényeg,és durva volt a látvány.Mindenhol piás üvegeket és seggrázó libákat látok.....igen, itt még nem gondoltam ,hogy egszer közéjük fogok tartozni.

Kalandból szerelemDonde viven las historias. Descúbrelo ahora