𝘏𝘦𝘭𝘭𝘰 𝘛𝘳𝘪𝘹 𝘐'𝘮 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘳𝘦𝘢𝘥𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵? 𝘞𝘦𝘭𝘭 𝘢𝘯𝘺𝘸𝘢𝘺𝘴 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵.𝘈 𝘴𝘦𝘤𝘳𝘦𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘩𝘪𝘥𝘦 𝘧𝘰𝘳 𝘵𝘰𝘰 𝘭𝘰𝘯𝘨.
𝘛𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘪𝘴 𝘛𝘳𝘪𝘹𝘪𝘦... 𝘐 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘢 𝘭𝘰𝘵. 𝘐 𝘧𝘦𝘭𝘭 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘴𝘪𝘯𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘦 𝘧𝘪𝘳𝘴𝘵 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘐 𝘭𝘢𝘪𝘥 𝘮𝘺 𝘦𝘺𝘦𝘴 𝘰𝘯 𝘺𝘰𝘶. 𝘐 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘪𝘵 𝘴𝘰𝘶𝘯𝘥𝘴 𝘤𝘭𝘪𝘤𝘩é 𝘣𝘶𝘵 𝘪𝘵'𝘴 𝘵𝘳𝘶𝘦.𝘐 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘸𝘢𝘷𝘺 𝘣𝘭𝘰𝘯𝘥𝘦 𝘩𝘢𝘪𝘳, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘣𝘦𝘢𝘶𝘵𝘪𝘧𝘶𝘭 𝘣𝘳𝘰𝘸𝘯 𝘦𝘺𝘦𝘴, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘱𝘪𝘯𝘬 𝘴𝘰𝘧𝘵 𝘭𝘪𝘱𝘴, 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘯𝘰𝘴𝘦 𝘨-𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘪𝘴 𝘱𝘦𝘳𝘧𝘦𝘤𝘵.
𝘐 𝘥𝘪𝘥 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘐 𝘤𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵, 𝘵𝘰 𝘯𝘰𝘵𝘪𝘤𝘦 𝘮𝘦.
𝘐𝘯 𝘮𝘺 𝘰𝘭𝘥 𝘴𝘤𝘩𝘰𝘰𝘭 𝘦𝘷𝘦𝘳𝘺𝘰𝘯𝘦 𝘬𝘯𝘰𝘸𝘴 𝘐'𝘮 𝘢 𝘭𝘢𝘻𝘺 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘣𝘶𝘵 𝘐 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘳𝘦𝘢𝘭 𝘩𝘢𝘳𝘥 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘵𝘪𝘮𝘦 𝘵𝘰 𝘦𝘹𝘤𝘦𝘭 𝘪𝘯 𝘮𝘺 𝘢𝘤𝘢𝘥𝘦𝘮𝘪𝘤𝘴 𝘣𝘦𝘤𝘢𝘶𝘴𝘦 𝘪'𝘷𝘦 𝘣𝘦𝘦𝘯 𝘸𝘢𝘯𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘳𝘦𝘢𝘤𝘩 𝘺𝘰𝘶. 𝘐𝘯 𝘮𝘺 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩𝘵𝘴 𝘮𝘢𝘺𝘣𝘦 𝘺𝘰𝘶'𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘮𝘦 𝘪𝘧 𝘐 𝘸𝘢𝘴 𝘴𝘮𝘢𝘳𝘵 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶.𝘉𝘶𝘵 𝘪𝘯 𝘵𝘩𝘦 𝘦𝘯𝘥 𝘐 𝘧𝘢𝘪𝘭𝘦𝘥 𝘐 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘥𝘦𝘴𝘱𝘪𝘴𝘦 𝘮𝘦.
𝘊𝘩𝘢𝘯𝘨𝘦 𝘰𝘧 𝘱𝘭𝘢𝘯𝘴.
𝘐 𝘵𝘳𝘪𝘦𝘥 𝘨𝘦𝘵𝘵𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘵𝘵𝘦𝘯𝘵𝘪𝘰𝘯 𝘣𝘺 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘮𝘢𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘫𝘦𝘢𝘭𝘰𝘶𝘴 𝘣𝘶𝘵 𝘨𝘶𝘦𝘴𝘴 𝘸𝘩𝘢𝘵? 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘮𝘢𝘥𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘢𝘵𝘦 𝘮𝘦 𝘮𝘰𝘳𝘦. 𝘉𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬𝘪𝘯𝘨 𝘐'𝘮 𝘴𝘶𝘤𝘩 𝘢 𝘣𝘳𝘢𝘵 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘰𝘯𝘭𝘺 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘬 𝘢𝘣𝘰𝘶𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘴𝘦𝘭𝘧.
𝘈𝘵 𝘵𝘩𝘪𝘴 𝘱𝘰𝘪𝘯𝘵 𝘐 𝘥𝘪𝘥𝘯'𝘵 𝘬𝘯𝘰𝘸 𝘸𝘩𝘢𝘵 𝘵𝘰 𝘥𝘰 𝘢𝘯𝘺𝘮𝘰𝘳𝘦 𝘵𝘩𝘢𝘵'𝘴 𝘸𝘩𝘺 𝘐'𝘮 𝘤𝘰𝘯𝘧𝘦𝘴𝘴𝘪𝘯𝘨 𝘮𝘺 𝘧𝘦𝘦𝘭𝘪𝘯𝘨𝘴 𝘧𝘰𝘳 𝘺𝘰𝘶 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘩𝘦𝘳𝘦 𝘢𝘯𝘥 𝘳𝘪𝘨𝘩𝘵 𝘯𝘰𝘸. 𝘌𝘷𝘦𝘯 𝘵𝘩𝘰𝘶𝘨𝘩 𝘪𝘵'𝘴 𝘵𝘰𝘰 𝘭𝘢𝘵𝘦 𝘐 𝘸𝘢𝘯𝘵 𝘵𝘰 𝘵𝘦𝘭𝘭 𝘺𝘰𝘶 𝘩𝘰𝘸 𝘮𝘶𝘤𝘩 𝘐 𝘸𝘰𝘶𝘭𝘥 𝘭𝘪𝘬𝘦 𝘺𝘰𝘶 𝘵𝘰 𝘵𝘢𝘬𝘦 𝘢 𝘤𝘩𝘢𝘯𝘤𝘦 𝘰𝘯 𝘮𝘦.𝘐'𝘭𝘭 𝘩𝘦𝘢𝘳 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘢𝘯𝘴𝘸𝘦𝘳 𝘵𝘩𝘦 𝘥𝘢𝘺 𝘢𝘧𝘵𝘦𝘳 𝘵𝘰𝘮𝘰𝘳𝘳𝘰𝘸.
𝘐𝘭𝘭 𝘨𝘦𝘵 𝘣𝘢𝘤𝘬 𝘵𝘰 𝘺𝘰𝘶 𝘣𝘢𝘣𝘺 𝘨𝘪𝘳𝘭.
𝘹𝘰𝘹𝘰 𝘬𝘢𝘵𝘺𝘢
YOU ARE READING
Rivalry; trixya
أدب الهواةKatya will be leaving soon but she wanted to confess her feelings first to the person who hated her the most, Trixie. From Enemies to Lovers. ||~ Rank #9 in trixya ~||