1.BÖLÜM - İLK KARŞILAŞMA

9 0 0
                                    


 1.BÖLÜM - TANIŞMA

3 Ocak 2019 ( Ç arşamba)

Bu gün Mersin'den ayrılıp bu okula geldiğim ilk gün. Sanırım biraz korkuyorum, içimde kötü bir hiss  var. Her neyse daha fazla Bunları düşünmek istemiyorum. İçimdeki kötü hissi hiçe sayıp eşyalarımı sok sonra kampüsü gezmeye çıktım. Okulum ve yurdum aynı bahçenin içinde ve biriyle yakından. Erkek ve kız yurdu yan yana ama aynı okulda ders göreceğiz. Yolun ve heyecanın vermiş olduğu etkiyle yorulduğumu fark edip odama döndüm. Odamın kapısı açtığımda sarışın ve güzel bir kız kaplama karşıladı beni içeride kimseyi beklemiyordum ve bir anlık refleksle korkarak kendimi geri çektim. '' Çok korkutmadım değil mi? Bu arada ben Asya sende yeni oda arkadaşım olmalısın. Dedi. Seni içeride beklemiyordum. Bu yüzden biraz korktum. Adım Lara ve yeni oda arkadaşın benim. Dedim gülerek. '' Harika peki hangi alandasın? ' 'Burası okulu olduğu için herkesin bildiği ders görüyordu. Sorusunu '' Matematiksel ilgi alanı ya sen? Diye yanıtladım. '' Güzel sanatlar küçüklüğümden beri resim çizmeye ayrıca bir ilgim var. Dedi. "Güzelmiş." Dedim. Gülümseyerek eşyalarını değiştirmeye devam etti. Bu okul, bu oda, bu yatak, bu çalışma masası hepsi benim yeni hayatımın bir parçasıydı ve hepsi mükemmeldi. İlk defa kendimle tanışmış gibi hissediyordum. Sanki o kendini korumak için herkese soğuk davranan kimseyle anlaşamayan hırçın kız gitmiş yerine hayat dolu neşeli güler yüzlü bu kız gelmişti. Bunları düşünürken dikkatimi Asya'nın panosuna astığı resimler çekti. Harikaydı insan silüetleri, motifler, manzara resimleri '' Yargıç sen mi çizdin? '' Diye şaşkınlıkla sordum. Evet. Beğendin mi? '' Diye karşılık verdi soruma. Beğenmek mi, bayıldım. Bunlar harikalar. Dedim hayranlıkla. '' O zaman en kısa zamanda kendi panona harika bir yüz eklemeye hazır ol. Dedi. Teşekkür edercesine gülümsedim ve düşüncelerle uykuya daldım.

Asya'nın kolumu okşamasıyla uyandım uykumdan ''Lara hadi kalk az önce yurt bir anons yaptı herkesi okulun toplantı salonuna çağırıyorlar.'' dedi. Montumu üzerime geçirdim ve Asya ile beraber yutan çıkıp okulun yolunu tuttuk. Okul beklediğimden daha sakindi. Normale göre az öğrenci olacağını biliyordum ama bu kadarını tahmin etmemiştim. Toplantı salonuna girdik çoğu koltuk boştu Asya ile bize en yakın olan koltuklara oturduk. O sırada rektör söze başladı '' Sevgili genç arkadaşlarım öncelikle anonsumuzu dikkate alıp buraya geldiğiniz her birinize teşekkür ederim. Merak etmeyin sizi fazla yormayacağım. Birkaç önemli duyuru ve bazı kurallardan bahsedeceğim. Öncelikle okulumuz iki gün sonra eğitime başlayacak. Bu iki gün içerisinde odalarınıza yerleşip arkadaşlarınızı ve kampüsümüzü tanıyın. Yarın sabah kahvaltıdan sonra bölümlerinizin yetkili öğretmenlerinden ders ve sınıf programlarınızı alabilirsiniz. Çarşamba ve Pazar günleri isteyenler kapının önündeki servislere binip şehir merkezine inebilir. Bu günler dışında kampüsten çıkmak kesinlikle yasak çıkanlar ceza alacaktır ve hatta okuldan bile atılabilirler. Şimdilik bu kadar bilgi sizin için yeterli iyi günler.'' dedi. O sırada aklımda tek bir soru vardı neden belirli günler dışında kampüsten çıkamıyorduk o sırada sorumun cevabını Asya ''Son zamanlarda bu bölgede insanlar durup dururken ortadan kayboluyor diye duymuştum anıyorum ki yoksa neden belirli günler dışında dışarıya çıkamayalım.'' diyerek verdi. '' Ne, gerçekten mi ama bu çok saçma değil mi ?'' dedim korkarak. ''Maalesef gerçek ve evet bana ilk duyduğumda çok saçma geldi ve şey hala çok saçma geliyor.'' dedi. Yurda doğru yürürken Asya birden gülerek bir gruba el sallamaya başladı ve sonra bana ''Gel seni birisiyle tanıştıracağım.'' dedi. Ben cevap bile veremeden beni kolumdan tutup sürüklemeye başladı. Grubun yanına gittiğimizde Asya arkadaşıyla konuşurken benim gözüm birine takıldı. Bana bakıyordu gözleri bir acısı var gibi öfkeli bakıyordu sert bir insan olduğu her halinden belliydi. Bana biraz baktıktan sonra arkasını dönüp yürümeye başladı. Üşümüştüm Asya'nın arkadaşı Cenk'le tanıştıktan sonra hemen odamıza çıktık ve pijamalarımı giyip uykuya daldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 27, 2021 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

YASAK BÖLGEHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin