Louis her şeyi göze almıştı. Liam'ın Zayn konusunda ne kadar hassas olduğunu biliyordu ama yine de kimse kendisiyle bu şekilde konuşamazdı.
Ama artık bir şeylerin farkına varmaya başlamıştı. Zaten buradan sonrasının geri dönüşü de yoktu.
Tereddüt etmeden elini kaldırarak kapının tokmağıyla kapıyı çaldı. Harry ona ailesinin burada olduğunu söylemişti ama Louis artık düşünceleriyle baş edemiyordu.
Kapıyı beklediğinin aksine sarışın bir çocuk açtığında , Louis yanlış geldiğini düşünerek kapı numarasını kontrol etti. Ama hayır , geldiği adres tamamen doğruydu.
"Merhaba?"
Kapıdaki çocuk kaşlarını çatarak konuştuğunda , Louis ne olduğunu anlamaya çalışıyordu. Harry ona ailesinden bahsederken hiç böyle birisinden söz etmemişti.
"Harry için geldim. Kendisi burada mı?"
Kapıdaki çocuk , Louis'yi baştan aşağı bir şekilde süzdü. Yüzünde aşağılar bir ifade vardı.
"Kendisi burada yok. Ne için gelmiştin?"
Louis sinirlendiğini hissediyordu. Buraya gelirken aklında kesinlikle böyle şeyler yoktu.
"Ben sevgilisiyim. Onu görmek için buraya geldim."
Sarışın olan , anladığını belli edercesine kafasını salladı.
"Dediğim gibi kendisi burada yok. Şansını daha sonra dene."
Louis tam bir şeyler söylemek için ağzını açmıştı ki , içeriden gelen bağırışma sesleri onu durdurdu. Üstelik sesler ona oldukça tanıdık geliyordu.
İçeri girmek için bir hamle yaptığı sırada kapı yüzüne kapandı.
Tamam. Louis bunca zaman hep Harry'nin tarafında olmuştu ama şu an olanlar Zayn'i destekler nitelikteydi.
Kapının açılması için yumruklarını kapıya vuruyordu ancak kapı açılmadı. İçeriden gelen çığlıklar ise bir süre sonra kesildi. Louis ne olduğunu anlamaya çalışıyordu.
Kapının açılmayacağını anladığında ise telefonunu çıkararak Harry'i aradı. Ancak Harry telefonu açmadı.
Louis , kafasında oturan bazı düşünceler içinde adımlarını sevgilisinin evinden çekerek Zayn'in evine yönlendirdi.
Şu an Zayn'in evine gitmek ne kadar mantıklıydı bilmiyordu. Ancak yine de gidecekti. Ve büyük ihtimalle Zayn onu orada yumruklayacaktı.
Çünkü Liam kendisine yazdıktan sonra bir anlık sinirle Zayn'e mesajlar atmıştı.
Mesajların genel içeriği ise "kardeşim gibi mi olmaya çalışıyorsun?" , "ortadan kaybolmak dikkat çekmek için güzel yöntem ama önce benim kardeşim akıl etti." Tarzında cümlelerdi.
Louis mesajları attıktan hemen sonra pişman olmuştu , ama sonuç olarak mesajları geri alamazdı.
Adımlarını Zayn'in kapısında durdurduğunda ise çıkacak kavgaya kendisini hazırladı. Zile bir kez bastıktan sonra kapının açılmasını izledi.
Ama kapıyı açan Zayn'in aksine onun dünyanın diğer ucunda oturan annesiydi. Louis için bu durumun ciddiyetini kavramasına yetti. Çünkü kadın oğluyla konuşmuyordu ve birden bire zaten dünyanın diğer ucundan gelmezdi.
"Aman Tanrım , Louis iyi ki geldin."
Kadın , kollarını Louis'nin boynuna dolayarak gözyaşlarını orada akıtmaya devam etti. Louis olayın şokundan çıkamasa bile kollarını kadına sararak onu sakinleştirmeye çalıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lost // Larry Stylinson| Texting
FanfictionLouis'nin kız kardeşi kayıp , Harry ise onu bulma konusunda çok ısrarcı. bu hikaye tamamiyle @csninaskeriyiz e ithaf edilmiştir.