Evet arkadaslar bu benim ilk hikayem acemice olursa kusura bakmayin . Iyi okumalar.
Evet iste bu gun okulun ilk gunu. Saat 8 olmustu ve alarmim zir zir basimda otuyordu. Ben surunerek de olsa yatagimdan kalktim ve mutfaga dogru yurumeye basladim. Masadaki aileme mutsuz bir gunaydin diyerek yerime oturdum. Abim bu gun okulun ilk gunu olmasina ragmen cok mutluydu. Ben ise bikkin mutsuz depresyonlardaydim. Okulun ilk gunu nasil mutlu oluyor anlamiyorum. 10 dakika icinde tek kelime etmeden kahvaltimi bitirdim ve hazirlanmak icin odama yurumeye basladim. Bu gun ilk okulum.ilk gunu oldugu icin suslu giyinecektim. Altima dar bir kot pantolon, ayakkabi supra , tisort iste siyah mickeyli olacakti kac hafta onceden bunu planlamistim.Dar kotumu cekmeden alip giydim. Tisortumu almak icin dolaba baktigimda dolabimda yoktu assagi kosa kosa inerek annemin yanina gittim '' annneeeeeegggggggggggg benim siyah mickeyli tisortum nerdeeee??? '' annem hic dusunmden o klasik cevabi verdi " nereye ciksrdiysan ordadir '' oflaya puflaya odama gittim. Odami aramaya basladim. Tisortum megersem dolabin diplerine kacmis . O ufak capli krizden sonra cok sevindim. Ayakkabimida giydikten sonra saclarimi yapmaya basladim. Saclarimi hafif dalgalandirip omzuma alacaktim. Hafif bir makyaj ve iste hazirim. Cantama kitap haricinde herseyi koyduktan sonra assagi inmeye basladim. Babam elinde cayi televizyon izliyor. Tabikide beni babisko birakacati canim babam. Babamin ganina gidip baba ben hazirim dedim cayini masaya birakti ve yavasca kalkti. Annemi optukten sonra abimin yanina gittim ona skca sarildiktan sonra arbaya giymeye hazirdim. Evden ciktim ve biraz heyecanliydim bugrayi gorecektim acaba o ne giymisti. 1 haftafir.gorusmuyorduk cok ozlemistim onu. Arabaya bindik ve okula dogru gitmeye basladik. Ben radyodan guzel sarkilar bulana kadar yolu yarilamistik bile. En sonunda bir kanalda istedigim sarkiyi buldum. Cok az yolumuz kalsada bu sarkinin keyfini cikartmak istiyordum. 10 dk sonra okula gelmistik. Benim heyecanim daha da artmisti. Babamin yanaklarina opucuk kondurarak arabadan indim. Okulun bahcesine gittim. Bir de baktim bugra banklarda oturuyo. Ona gorunmeden banka dogru yurudum. Su an cok heyecanliydim. Bugranin oturdugu tarada gittm ve bugranin arkasindan bugranin boynuna sarildim bugra bi anda slkti korkudan ama beni gorunce banktan kalkti ve bana sarildi. 10 dk birbirimize doyasiya sarildiktan sonra yanagima bir opucuk kondurdu. Cok ozlemisiz birbirimizi. Bir sure konustuktan sonra benim gozlerim sılayla damlayi aramaya basladi . Bugranin gozleri ise keremi aramaya basladi. Damlayi bankta keremle otururken gorduk.