Annem ameliyat oldugu icin uzun sure yazamadim kusura bakmayin
Uzun bir sure sarildiktan sonra sohbey etmeye basladik. Tam i sirada bize dogru gelen bir sila gordum " silaaaaggggggg " diye kosmaya basladim ve ustune atladim. Bizi goren damlada aramiza katildi. Grup sarilmasi sirasinda o lanet olasi ders zilimiz calmisti. Birbirimizi optukten sonra ayrildik damla keremin yanina bense bugranin yanina gittim. El ele okul bahcesinde yururken butun gozler ustumuze gelmisti ama aldiris etmiyordum okula girdik ve siniflarimza dogru gitmeye basladik ama ne yazik ki bugrayla ayni sinifta degildik. Bigranin sinifinin onune geldik ben bugraya sarilip yanagina opucuk kondurdum ve sinifma yurumeye basladim. Bir kat yukari ciktiktan sonra sinifima geldim ve o hayan belgeseline benzeyen sinifima selam verdim. Sinifi hic te ozlememsitim ama arkadaslarimi ozlemistim. Bir kac dakika sonra ogretmen zili caldi ve herkes kagasina gore oturmaya basladi. Ilk olarak hasan hoca geldi. Ajan tipi vardi hocada artik hem ingilizce hemde sinif ogretmenimizdi. 5 dakima icinde 33 kisinin adini ezberlemisti ve hic kacirmiyodu. 4 gozlu gibiydi :D ve cok disiplinliydi. 40 dakika bana yillar gibi gelmisti o sira bana civili gibi batiyordu . Duvarlar ustume ustume geliyordu resmen. En sonunda tenefus zili caldi o zil benim hayatimi kurtarmisti. Kosarak disari attim kendimi.
Fazla yazamiyorum malum hasta ziyaretleri var ama yarin diger bolum gelecek. Ayrica burdan 6/G sinifina selam :D