Jamesovo ráno

392 11 0
                                    

Bylo už devět hodin ráno když se konečně z Jamesova pokoje vyplahočili konečně čtyři postavi.  A to konkrétně James, Sirius, Remus a Petr.

„Dobré ráno mami" pozdravil James.
„Taky tě zdravím Jamesi" řekl Jamesův otec, který se zasmál.
„Aha to si ty tati promiň" řekl James když konečně začal vidět.
„Dobré ráno" pozdravili zbylí Pobertové.
„Dobré ráno kluci" řekl pan Potter.
„Tati kde je mamka? " zeptal se James.
„No přišla spěšná sova z ministerstva a musela odejít. Udělala vám snídani. A moc vás pozdravuje. Je jí líto, že nemůže jít s vámi na nástupiště a mě taky protože už musím taky vyrazit" řekl pan Potter.
„Vždyť mi to nějak zvládneme" řekl ospalý James.
„Tak výborně, použijte letax. A Jamesi nezapomeň na to zaklínadlo co jsem tě učil. Nebudete přece chodit po Londýně špinavý. " řekl pan Potter.
„No jo tak se měj" řekl James otci který už byl ve vchodních dveří.
Pan Potter už na ně jen zamával a přemístil se pryč.
Všichni Pobertové sedli ke stolu a jedli lahodné palačinky paní Potterové.

James přemýšlel o Lily, už se těšil jak ji bude zvát na rande. Remus přemýšlel o učení, Sirius o tom, s kterou holkou se bude vykusovat jako první když dorazí do Bradavic a Petr samozřejmě o jídle.

Když chlapci dojedli vybelhali se do schodů a naházeli do kufru poslední zbytky věcí co si chtěli do Bradavic vzít. Snesli kufry dolů a přemístili se díky letaxu do Děravého kotle s kama cestovali na nástupiště devět a tři čtvrtě.

James a Lily v BudoucnostiKde žijí příběhy. Začni objevovat