Syn

398 9 0
                                    

Nemohli věřit svím očím v mísnosti byl Remus, Sirius a Petr.  Všichni byli asi tak o dvacet let starší. Sirius a Remus mířili na Petra hůlkama. Nemohli si nevšimnout ležícího Snapa na posteli a tří dětí. Dítě uprostřed jim bylo na tolik podobné, že to nebylo snad ani možné.

„Lily...Jamesi" ozvalo se z úst Siriuse, Petra a Remuse.

„Taky vás zdravým, ale proč jste tady a proč jste tak o dvacet let starší? " zeptal se James.

„Kde jse tu vy dva berete? " řekl Sirius přišel k Jamesovi a objal ho. To samé udělal i Remus.

Všichni nechápavě na sebe zírali.

„Vysvětlíte nám o co tady jde?" řekl Remus.

„To by jste nám mohli vysvětlit taky. Před chvilkou jsme byli ve vlaku do Bradavic a teď jsme se ocitli u Vrby Mlátičky. A vidíme Siriuse, Remuse, Petra, Snapa a tři děti. " dokončila Lily svůj monolog.

„Cože? Vždyť jste 12let mrtví" řekl Petr.

James a Lily se na ně vykuleně podívali.

Remus a Sirius jim vše vysvětlili od toho jak se vzali, měli Harryho a jak umřeli.

Lily která se zpamatovala jako první a vykoktala ze sebe „T-to je můj syn? Můj a Jamesův syn? J-já mám s tím pakem dítě? A-a je to můj M-manžel?
„Ano Lily je to tvůj manžel a Harry je tvoje a Jamesovo dítě" řekl Sirius.
„Pane bože já jsem se asi zbláznila" řekla Lily vystrašeně.
„Lily možná tomu nebudeš věřit ale James se v 7.ročníku hodně změnil" řekl Remus.

Když se James konečně vzpamatoval vyhrkl ze sebe „Ona šla se mnou na rande a vzala si mě? No to mě podržte"

Harry byl stejně v šoku jako Lily a James. Nevěděl co má říct.

James a Lily v BudoucnostiKde žijí příběhy. Začni objevovat