Her sabah olduğu gibi gerizekalı kardeşimin üzerime su fırlatmasıyla uyanmıştım.
"Gel lan buraya Meriç azına sıçtım."
Her yerim sırılsıklam olmuştu. Salak kardeşimi peşinden aşağı mutfağa koşuyordum.
O kadar sinirliydim ki bir yandan küfürler savuyorum az kalsın merdivenlerden düşecektim.
Aşağı indim mutfağa girer girmez annemle babamı görmemle şok oldum.
"Annecim, babacım siz evde miydiniz ya? "
Son anda Bodrum'da olduğumuzu hatırlamamla "ah salak mira ya yaz tatilindeyiz tabiki işte değiller bana sinirli sinirli baktıklarına göre küfür ettigimi duymuşlardı" diyordum içimden kendi kendime kızarak.
Annem tam azını açmıştı beni azarlayacaktıki babam bunu anladığı anda her zaman ki gibi yardımıma koştu ve annemin sözünü kesti."Günaydın prenses buyur geç kahvaltıya bugünkü tostun benden."
Babama minnettarım beni yine annemin gazabından kurtarmıştı.
"Günaydın babacığımmmm diyerek"
Babamın iki yanağına sulu öpücükler bırakıp sandalyeme yönelirken gıcık meriç'e gözlerimi kısarak sinirli bakışlarımı atmayı ihmal etmedim.
Sandalyeye oturup tostumdan bir kaç ısırık almaya başladım.O sırada annem artık dayanamayıp konuştu.
"Mira sen üniversite 1desin Meriç sende lise 3desin seneye bir kademe atlıyacaksiniz büyüdünüz artık yeter tartışmayın hem bu yaz tatilinizi güzel geçirin sizin için yazlık aldık. Mutlu olun, eğlenin, denizin tadını çıkarın sizin ilk gününüz bu sizi seviyorum yavrularım."
"Bizde seni Annecim"
Meriçle annemin yanına gidip onunda yanaklarına sulu öpücükler bırakıp sandalyemize geçtik ve kahvaltımızı yapmaya başladık.
Bir süre sonra tostumu yarılarken telefonuma bildirim gelince yerimden zıpladım korktum ya nsnsnns
Telefonumu elime aldım tam tahmin ettiğim gibi en yakın arkadaşlarımdan gelmişti.
Instagram'da gurup kurmuştuk gurubun adı da "delizekalı saplar "dı gurupta üç kişiydik.
Ben,Sude,Merve vardık evet maalesef ki saptık. :(
Mesaj tabiki de sude den o kadar çok yazıyordu ki arada bıkıp okumadan geçiyordum.
Ah canım sudem ah.
"Deli zekalı
Saplar"@SudeYılmaz: Günaydııınnn Gızlarr!
@SudeYılmaz: Lan mira gene mi yatiyon lan saat 10:30 ayı 🐻@Miraakça: Yiiiooo yatmiyom
@SudeYılmaz: İnsan bi günaydın der ya.
@Miraakça: az önce bana ayı diyen sensin nasıl insan gibi günaydın diyim jsjsjsjs
@SudeYılmaz: Ha ha ha çok komik.
@Miraakça: :)
@MerveKaya: Ne oluyo be sabah sabah dırdırdır mesaj yazıyonuz.
@SudeYılmaz: Kusura bakmayın hazretleri uyandırdık sizi.
@MerveKaya: Kızım uyumuyodum ki üst üste bildirim gelince annemle babam birbirine baktılar kesin sevgilim var sandılar ya :(
ŞİMDİ OKUDUĞUN
YAZ TATİLİM
RomanceÇılgın yaz tatili başlar ve 3 kız belalı işlere bulaşır. Ya bu belalı işler aşka dönüşürse ne olur. Hikayeme bir şans vermek istermisin? :)