Bölüm şarkısı : its been so longİyi okumalar ❤️
Gittiğinden beri bu aptal şarkıyı dinliyorum, sonunda anlayabildim, annemin akıl sağlığını.
Kulaklığımın teki çıkmış şekilde beşinci kez başa saran şarkıyı dinliyordum, oldukça toplu olan oda da, öğretmenime sinirlendiğim için flört etmeye çalıştığım çocuğun yatağında.
Megumi duş alıyordu, sanırım geldiğimde saçlarının ıslak olmasının nedeni suyu ayarlamaya çalışmasıydı. Ne olacağını cidden bilmiyordum, belki sefilliğime acıyıp benimle kahvaltıya gelirdi, belki ikimizinde fark ettiği bu saçma durumu konuşurduk, ya da..
Açılan kapının sesini duyduğumda aceleyle kafamı yastıktan kaldırdım, Megumi duştan çıkmıştı ve elindeki havluyla saçlarını kurutuyordu "kalkmana gerek yok, üstümü giyineceğim" başımı sallayıp tekrar yastığa yattım ve başımı yan tarafa çevirdim.
Havluyu yere atıp üstünü giyindiğinde bunu duymuştum, aynı şekilde yanıma gelip yatağa oturduğunda da. Yavaşça yüzüme eğilmişti "bunu yapmam senin için sorun olur mu?" başımı ona çevirdim, önüne düşen ıslak kahküllerinden yüzüme su tanecikleri damlıyordu ve aralanmış dudaklarından çıkan nefesi kendi dudaklarımda hissedebiliyordum.
"hm?" az önceki olaya o kadar takılmıştım ki neyden bahsettiğini anlamıyordum, nefes verip gözlerini kapattı "sanırım kendim anlamalıyım" yumuşak dudakları benimkilerle buluştuğunda gözlerim kocaman olmuştu, o ise alt dudağımı emip dişliyordu.
Ne yapacağımı bilemeyip iki elimi ensesinde birleştirdim ve biriyle saç diplerini tutarken diğer elimle sırtını kavradım, bunu yapmamla üstüme çıkmıştı ve elleriyle çarşafı sıktığını hissedebiliyordum.
Odanın içindeki ıslak sesler ikimizinde durmasını engelliyordu, en sonunda dilini ağzımın içine sokmaya çalışırken istemsizce inleyip elimi göğsüne koyarak onu kendimden uzaklaştırdım. Dudaklarımız ayrıldığında arada salyadan bir köprü oluşmuştu.
Megumi üstümde nefes nefese bir şekilde bana bakarken fısıldadı "siktir" tekrar üstüme eğilip öpmeye başladı ama daha nazikti, bu sefer kendisi ayrıldıktan sonra başını boynuma koydu.
İkimizde bir süre nefeslendik, oda da duyulan tek şey kalbimizin ritimleriydi. Meguminin saçları boynumu gıdıklarken ve sık nefesleri vücuduma çarparken yutkunup konuştu "ne istediğini bilmelisin". Kendimi sıkışmış hissediyordum, tıpkı o adamın benimle alay ettiği gibiydim. Sadece öpüşmüştük, buna rağmen sıcaklığını dokunarak hissedebildiğim bu çocuğun tekrar üstüme çıkmasını isteyecek haldeyim . bende başımı onun omzuna gömüp fısıldadım "ama bilmiyorum".
Yalan söylüyordum, tıpkı az önceki gibi hırsla beni öpmesini istiyordum, zevkten kulağıma inlemesini ve beni deli gibi övmesini istiyordum, yeterince iyi olduğumu bilmeye ihtiyacım vardı. Gojo Satoru için.
Bu düşünceyle birden aklımdaki görüntü değişti, şu an yanımdaki kişi mavi gözleriyle bana küstahça bakan o adam olsa ne yapardım? Ellerini ellerime kenetlenmiş halde beni yatağa bastırıp boynumu öperken dayanamayıp "siktir" diye fısıldayan Gojo Satoru aklımda canlandı.
Sahi, Megumi bunu hoşuna gittiği için söylemişti değil mi? Aklıma gelen şeylerle bacaklarımı birbirine bastırıp dudaklarımı yaladım ve yavaşça geri çekildim, bacak aramdaki karıncalanmayı durduramıyordum.
Hareketlerimle birlikte Megumi birden çarşafı sıktı, sonra derin bir nefes alarak başını boynumdan kaldırdı "istediğin şey bu değilse ve yanlış bir şey yaptıysam özür dilerim ama-" onu daha net görmek için dikleştiğimde tekrar derin bir nefes alıp gözlerini kaçırdı, tekrar bana baktığında gözlerinin koyulaşmış olduğunu gördüm "lütfen beni zorlamayı kes".
ŞİMDİ OKUDUĞUN
|you| gojo satoru
Fanfictionhayatım hep bir çemberin etrafında dönüyordu , birini bulup kaybediyordum . Ama bu sefer bunu değiştireceğim , çünkü seni buldum.