Chapter 1

109 10 72
                                    

"bawihi, tho tawh rawh i tlai ange" tih pah a ka room kawngkhar rawn chum ri dawt* tu avang chuan ka harh chiang hle. Peihlo deuh chuan ka tho a, phun nung* chung chuan bathroom ah ka lut a, shower ka neih zawh ka insiam chhunzawm nghal zung* a.

Ka hming chu y/n ani a, High School zir lai ka ni , kum 19 ka hmang ve mek bawk. ka nu nen chuah a khawsa kan ni a, ka pa erawh chuan kum 5 ka nih khan min boral san tawh ani. Ka nu hian min enkawl seilian ti ila ka sawi sual lo ang. Ka nu hi doctor niin a hna avangin daegu lamah kan pem ta ani. Mi rethei tak kan ni bik lova, kan hausa over lo bawk, mahse ka nu hian rual awt in min siam ngailo chuan ka hmangaih hle bawk. Vawin hi ka ni hmasa ber tur ani a, ka huphurh khawp mai. Thian thar siam tih vel hi ka peih lo, ka mizia nen a in mil chiah lo. Busan a ka thiante kha ka van ngai tak em. Engpawh chu nise a tha turah ngai ang, kal phawt ila.

Time skip

Breakfast kan ei zawh chuan ka nu chuan a hna a kal pah in min thlah a, school chu kan thleng ta. " Tha deuhin aw bawihi, Ka hmangaih che".

"Keipawn ka hmangaih che ka nu". A kal ta, ka va huphurh si em.

School gate chu ka hawng dek* a, an lo tam khawp mai. A thenin minlo en hû* laiin a then chu min hmu ang pawn an awmlo.Ka class thutna tur chu ka zawng kual a, ka tum loh deuhin mi ka su chawrh mai.
" Ka tihpalh lutuk".

"Kawng en ta che i mit a del ami, mawl lutuk". Tunah khan engtin maw min tih a "mawl" min ti.

" Ka tihpalh ka tih chu i hrelo a mi" tih pah chuan ka melh ta kawr a, ka tan chuan a sang khawp mai, ka sanglo ve em bok ani. Rum zet hian min en run a,

"min vin ngam amaw" tih pah chuan min rawn hnaih hrut a , ka hlau ve det ka thinrim bok si, ka tlanchhe ta phut a, min um zui lo hram, mipa sual tak ani, ka tawn tawhloh hram ka beisei.

Ka class ni awma ka hriat ah chuan ka lut a, a dik chuan ka hria , ka lut chiah chu minlo en thup mai, zah tawh sa teh reng nen, ngawi reng chuan ka lut a. A remchang laiah chuan ka thu ta tawp a, mi thutna anih loh ngei ka beisei.

Time skip

First period chu English class ani a. Kan teacher pawh a fel phian, english hi nuam ka ti hrim* a. "Awle, vawinah hian mi thar kan nei a, y/n han in hmel hriattir ta che".

" Hello, ka hming chu Park y/n ani a, thian tha tak kan nih theih ngei ka beisei".

" Ole, a tha e y/n Naeun bulah sawn i thu dawn nia".

Ka thutna tur lam pan chuan ka kal ta a.

"Tikhan tha takin inlo kawm dawn nia, Min yoongi nang kha ding teh".
Ngeng hmel zet chuan kan hnung chiah a thu mipa chu a rawn ding chhuak a, ka rei mi sual pa kha!!!!!ka duh theilo engtin nge ni ta ang. Engtin nge ka hmuh miah loh theih zawk aaa.

 Engtin nge ka hmuh miah loh theih zawk aaa

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.


"Eng nge". thamlo khawp mai aa.

"Kha tiang kha teacher te chhan dan tur ani em, buaina ka duhlo a nia, chuvangin fimkhur hle ange, lo bully te kha i tum ange, a let ana viau ang hria ang che, thu rawh".

A bengkhawn loh hmel khawp mai, rum fahran hian min rawn melh anih chu!!! eng ang mihring nge maw anih le, teacher te zahna chang pawh hrelo.

Keihi maw, bully a niii Han ti na teh se, ka ngawi mai* hauh lovang.

Duh ai a thui😂ka vawikhat ziahna nia...chhiar dan in lo thiam mai dawn nia😄💜💜

Hated to Love Where stories live. Discover now