Y/n pov" Naeun, zanah lo riak la, keimah chauh in ka awm dawn a".
"Khawnge i nu".
"A zin lawk a, mahni chauh in ka awm ngamlo".
"Ka awm alom, ka lo riah pui ang che". Rang fahran in kan hawi rual a.
" Eng nge kha ti vak a min en a, ka hmeltha viau ami". Oiii mihring zahna pawhlo lutuk hian.
"Ngawi mai teh Park jimin". Kan kal leh tur chiah chu, " minlo nghak ve em* ula, ka seh lo ang che uu". A va han nghal tak em.
"Hyung, khawnge in kal dawn a". Kan hma a lo ding chu ka lo en reng a, chutah kan lam pan chuan a rawn kal hnai a, mipa ngo lam, sa tha ve tak mai ani, a hmelchhe hranlo khawp mai, Tu tak chu ni ang maw.
"Jungkook hei y/n a nih hi".
"Chibai le jeon jungkook ka nia, jungkook tiin min kaw thei ang" tih pah chuan a kut a rawn phar chhuak a, ka lo vuan vat.
"Chibai le" ka lo ti sup, he pa hi ni maw Nieun sawi kha, ka va melh vat a, alo lai kual vel anih chh!!. A hmelchhe hranlo em anih tak hi, mahse a sawi uar ve mah* deuh chu ni. Lunch break anih avangin Naeun nen kan school bula Cafeteria ah kal kan tum lai tak ani
Time skip
Class tan hun a hnaih leh tawh avangin class lam pan in ka kal a, Naeun chu bathroom ah akal nghal avangin ka nghak buai lo law*, ka ei hnem em anih kha.
Class ka lut Chu alo reh thuap a, ka thutna lam ka hawi phei chu Min yoongi leh Areum duhthawh taka lo kiss ngawih* lai ka va hmuh chuan ka in hup vat, awi ka rap lutukk, phawk hru chuan min rawn melh dun a. Class room em* te chu zah ve tur alom le.
"I kik hmasa theilo em ni". Tih hrawk pah chuan Min yoongi chuan min rawn pan hnai a. Ka kik na chhan tur hi ka hre thlawt lo, ka duh* hunah ka lut thei, khanglang a.
"Ka kik kher a ngaiin ka hrelo". Ka lo ti ve hmiah.
" Nang te reuh hi, min zah lo viau suh". A rawn ti chang fak.
" Mihring ve tho alawm ka nih, kan in ang reng, ka thiamloh a nilo bawk". A rum tha tawh khawp mai.
"A ho lutuk babe, kal ang". Tih pah chuan Areum chuan min rawn pan hnai a.
" Min rawn tih buai a chak ve hrim* anih hi, kan awm tih pawh a hre reng ang". Khanglang a, an ni hi ka tibuai chak thlawt lo e.
" Min hrethiam la, nangni ti buai mai* tur hian hun ka neilo lutuk tlat, nangni in kiss mai* lai hmuh hi ka chak viau lo bawk, in duh leh hmun dangah va chhunzawm ru" tih pah chuan kawngka lam chu ka kawk kher a.
"Zirtirna pek leh hlak ila ngai anih hi". Min yoongi zawk ani.
" Nanga zirtirna pek ka ngailo e, ka dawng tha lutuk ringawt". Ka ti ve hmiah, minnrawn kal hnaih atum chu Areum chuan lo vuan in " babe kal ang, he nu buaipui hman kan nilo, hei chu nikinah zawk". A lo ti a, an chhuak zui nghal, engmah a sawi belh lo a ka lawm, Min yoongi mawlh kha, a rawn tawng leh ang tih mawlh ka hlau, chhuak vat se ka duh.
Ka duhna ah hi chuan ka sual thiam ve chiang em, ka thiam loh pawh ni hleilo ti rilru neuh* chung chuan ka thutna lam chu ka pan a. Khawnge maw mi dang reng* pawh hi an awm zawh ni, class tan a hun dawn tawh asin le.
Time skip
School banah Naeun te in ah kan peng kawi a, kan in lam pan in kan inzui phei ta a. Kan lo in hlat vak lo chu niin, engtin nge maw ka hriat loh theih ni, ti ila kan sawi ngailo em bawk ani, tun atang chuan School kal tur pawn in thurual ziah tawh ila a tha ang.
" Awi, vawin nawm zia kha". A sawi tur ka hria, Jeon jungkook bak ani leh lo ang.huizzz
" Y/n min duh ve tho i ring em, a fel zia kha awii, min be vel anih chh". Mi pangai anga angai anih chuan a be ve bawk ang chu maw aw...
"Ka hre bik nang, a rilru ka hre thei hleinem, i ho emmai a muhil teh, taka Naeun Yoongi leh Areum hi an in zui tihna mi".
Min en haw chung chuan "Aw, i hre nange an lar teh lul , hrelo an awm lo, nang tih loh, an hmeltha ve* bawk a, mahse Areum hi chu tha pawh ka ti ve lo, a chapo si, Yoongi lah hi a kal na apiang ah a zui a, a duh hluam* teh ania,Yoongi hi chuan chu tiangin a duh em* ka hrelo, mi zawng* deuh thaw thik rawn anih hi, kei tih lo" Ka lo nui hawk.
" Enge, ania lawm, jungkook ka nei". Ve leh ringawt a.
" Ngawi mai teh, i bialpa a nih loh hi a".
"Ka bei mek chu anih hi".
" Ral khat atanga thlir chung hian maw". A nui ta ringawt, star nei ve si, biak chu sawi loh, melh pawh a melh tha ngamlo ania, engtin tak chuan ti dawn chu ni maw, vawin te kha, a che chukchu ngawt in nia ka rin ni.🤣
" Mu ang, thawh kan hrelo palh ang".
" Okk muttui, leh lawk Y/n nang pawh hi Jimin hian a duh hmel che e ka ti". A rawn tan tha leh ta.
" Naa, mu rawh, i ninawm". Leh tawp* thin hian a.
" A biak dan ah che hian ka rinhlel alawm". Teh talh chuan a.
"I ngaihtuah na hi kal pui chiam zel suh, chutiang a awmlo, i ninawm mu rawh". Engmah sawi zui ta lo chuan a muhil ve mai bawk a. Ka mut lah chu a la chhuak lo nasa mai si a, vawin a ka thil hmuh mawlh kha, ka mitthla ah ala cham reng,kha tiang em* a chiang in ka la hmu ngailo, ka va han ten dun tak em.
Tih zawng hi ni hrih rawh se, a mood ah ka cheng thei thlawt lo Butter ngar* 🤧🤧😆😆