In ka thlen veleh ka nu ka phone nghal a, chwnchhin hrilhin, lam haw ka ngaih loh thu ka hrilh zui nghal bawk, ka rin ai zawhna a ngah lo hlauh, dawt ka sawi miau alom!!Shower ka neih zawh chuan seating room ah thuin TV ka lo en a, ka nu pawh a rawn thleng harlo khawp mai.
"Eng nge i an a, i zia tawh em".
"Ka tha vek tawh e, min ngaihtuah suh nopang ka ni tawh loh hi ka nu".
"Ka tan chuan ini tho*". Ka ning thin mange a tawng leh duah tawh.
"Ka ril a tam tawh ania han in ti fai vat teh".
"Okk, ka rei lo ang lo nghak rawh".
Time Skip
Zanriah ei kham chuan ka room ah chho nghalin Naeun nen kan in be ta char* a, la in hre chiang lutuk lo mah ila, a fel tih ka hria, a tawng duh par* khawp mai, ka kawm duh zawng tak ani. Vawin thil thleng chungchang kan sawi dun a, ani pawh vawin khan school alo kal biklo ni tur ani. Class tan hma a thil thleng anih avangin Naeun pawh ka hmu hman hleinem lee, mi dang hnen atang alo hre thawi ni ngei tur ani min rawn zawh dan ah, ka lo hrilh ta anih kha. Kha misual pa kha ka lo hre chianglo takzet ani. Naeun hian min hrilh lo phei se chuan a chanchin chhe te mah hi ka hrelo ang mawle. Daegu High School neitu fapa duat sual lo ni rengin haa. A awm zia chu kan Principal ni bawk fapa tihna nih chu, ka lo hre ngailo ti ila, hriat na hun ala awmlo alawm ti tawh mai ang. Naeun sawi dan chuan fapa mal sual ve tak ani a, a pa hi kan school neitu mai nilo kan principal a nih vang maiin tumah hlauh anei lo. Tu pawh mai hian an hlau vek, a thian dang paruk (6) te tih loh chuan, mahse an chhelo takzet, an lar em* bawk, hmeichhe ho phei hi chuan an atchhilh hlawm teh ania, a tih tak duah kha, ka zawt tawp silo a, tha pawh ka tive lo kha tiang misual lutukkk.
Yoongi POV
" I buai lohna turah buai lo la ni mai Park jimin". Ka ti hluk a, he pa rilru teh hrep hi a, tunah tak phei hi chuan ka be peih thlawt lo mahni chauh a awm ka duh.
"Eng thil nge thleng a yoongi" Seokjin chuan a rawn ti a, ka chhang peih lo.
"Y/n kha vawin ah zak takin alo siam a, va nanglo phei ila chuan a khawngaih thlak ngawt ang". A bialpa ang mai a an tawng vel chu le, hrep tak hian.
"I lo ngaizawng hman ani maw Park jimin". Thamlo taka nuih suk pahin ka va en a.
" I ti anglo emmai hyung, ka ngaizawng bawklo, a khawngaih thlak alom".
" Lo khawngaih ve vak duh suh, lo in rawlh lo la ni mai". Ka tih lai chuan Namjoon chuan "a tawk, a tlai tawh, in sawi ho ropui si, haw tawh ang uu, naktuk ah kan in hmu dawn nia". A tih chuan an tho zui ve rap* hlawm a, haw tawh mahse pawi ka tilo khawp mai tun ah rih hi chuan mahni chauh a awm ka duh. Khum a mu chung chuan vawin thil thleng bawk kha ka mitthla ah a rawn lang leh a, kha hmeichhe te reuh te kha, a tet* nen ka kawlh reuh phian a, kha tiang khan vawikhat mah tuman min la chhanglet ngailo, an ngamlo ti ila ka sawi sual lo ang. Ka haw kherlo mahse zirtirna ka pe hlak anih kha. Mi tam tak chuan mi sual tak, mahni hmasial leh nunrawng, lainatna neilo, fapa mal duat sual angah min ngai a, ka lan dan ani reng bawk a, ka thian tha te hma ah lo chuan ka nelawm ngai miau lo a lawm,chu pawh zeuh* chauh in, ka duh dan pawh ani reng ani. Ka mize dik tak chu ka thian te chiah hian an hria, mahse ka ti lang ngai chuang lo.
Tih tawp ka tum zet a, ka rawn dah leh thut si😆Hei hi tih tawp a, story thar rawn dah ka tum aa mahse ka ti leh ka lo hrih phawt😊ka sawi tawh angin ka vawikhat na ania, a ngaihnawm loh tih ka hria, phurthut ziah deuh thut ani bawk si nen, story thar tur chu ngaihawm deuh anih tawh ka beisei 💜he mi story hi ka complete dawn nge dawnlo ka hrelo a, complete hram chu kan tum dawn nia💜