𝑶̈𝒛𝒈𝒖̈𝒏𝒍𝒖̈𝒌..?

155 11 10
                                    

İzuku ile patlama özgünlüğü 2-3 ay önce çıkmış olan Katsuki birlikte kovalamaca oynuyorlardı.
İzuku Katsuki'yi kovalarken birden değişik hissetmeye başladı..
Bu duyguyu anlamıyordu..
Heryer karanlık olmaya başlamıştı,ellerinden mavi ışınlar geçtiğini gördü ve herkey karanlığa gömüldü.
Katsuki arkasından gelen düşme sesiyle arkasına döndü ve izukuyu yerde yatarken görünce gözlerinden bir sıvının aktığını hissetti.

"İZUKU!"

Katsuki İzuku'yu arkasına alıp koşmaya başladı İnko Teyzesinin evine.İzuku'nun diz arkalarından tutmuş,İzuku arkasındaydı.İnko Teyzesi ve Annesi çocukluktan beri arkadaştı ondan Mitsuki onlara çoğu zaman ziyarete gelirdi.
Kapının önüne gelince duraksadı ve çok tedirgin, hızlı ve önemli bir şekilde kapıyı tıklatmaya başladı.Kısa sürede Mitsuki kapıyı açtı ama İzuku'yu öyle görünce yüzünde korkan bir ifade oluştu.

Mini Katsuki;

İnko Teyzem şimdi ağlıyor,annemde spor arabası ile şuan da hastaneye gidiyorduk.İzuku ile ben arkada idik.İzukunun kafasını bacağıma koymuştum böylece şuan kucağımda yatıyordu.Ben İzuku'ya bişi olacak diye çok korkuyordum ya ona bişi olursa?!
İnko teyze ile ben fena bir şekilde ağlarken anneminde gözünden sessizce yaşlar süzülüyordu.İzuku'yu hastaneye gelince hemen bir odaya aldılar.Bişi olmuştu..Sanki bura bir özgünlük bakma odasıydı..?



______ ______ _______ _____ ______

1 saat sonra İzuku uyanmıştı.Onu görmeye gidince eli değmeden bişiler uçurduğunu gördük.İnko Teyze galiba bundan haberi vardı ki hiç şaşırmış bir hali yoktu.İzuku konuşmaya başladı..

"KACCHAN BAK ÖZGÜNLÜĞÜM ÇIKTI İSTEDİĞİM HER ŞEYİ ELİM YADA BİR YERİM DEĞMEDEN UÇURABİLİYORUM!! ÇOK HAVALI GÖZÜKÜYOR!"

Onun adına sevinmiştim, özgünlüğü çok iyi birlikte UA'yi kazanıp her şeyi yapabiliriz yani hayallerimizi yapabiliriz!

"SUGOİ NAA ÇOK GÜZEL BİR ÖZGÜNLÜK BİRLİKTE UA'Yİ KAZANABİLİRİZ!!"

Annem İnko teyzeme soru sordu

"Tam olarak özgünlüğünün adı ne?"

"Doktorlar telekinezi dedi."

"Ne güzel bir özgünlük"

Derslm olmasa 800 kelimelik bişi yazardım gomen-na derslerim bitince devam edicem burada bitiriyorum.
MATA-NE!

𝑺𝒂𝒓𝜾𝒍 𝑩𝒂𝒏𝒂~𝑩𝒌𝑫𝒌/𝑲𝒓𝑲𝒎Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin